Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-07-27 11:21:51 följande:
    de försöker sig på en grej antagligen, eller så har de skrivit fel. De kostar mindre än Molo, 299 kr betalade jag för suit på Freshmilk, samma pris i DK.Jag mailade ajabaja och ville bevaka när det kom ut, kankse uppfattade de mitt och andras intresse som att de kna ta ut mer i pris? Babyclothes.se kontaktade jag med, för jag ville förbeställa egentligen, men nu behövdes inte det, såpass många butiker tar in LL, det visste jag inte (dåligt uppdaterad hemsida hos LL).
    tröjor kostar 229-249 beroende på baby el pojkstlk t ex. finns t-shirt med knapp i sidaneller långärmade med knappar fram precis som suiten.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Olivers Mamma skrev 2008-07-27 11:50:05 följande:
    Hurrraaaaaa.... Jag skiter i att freshmilks hemsida inte funkar, jag ska till danmark nästa helg och där kan jag köpa allt jag vill ha i katvig väg *överlycklig*
    har nya katvig kommit ut i DK?
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-27 12:25:20 följande:
    Ja hoppas det var felskrivet för annars kommer inte jag köpa av det märket i alla fall
    jag kommer att bojkotta just den butiken iaf, de är vansinniga, de andra tar normalpriser. :_)
  • Damien och Adrian

inte jag!

Men jag ska packa, ska "hem" till Göteborg imorgon - ska på Liseberg, hälsa på familj o vänner och shoppa leksaker, molo o bada....

• Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-07-27 21:49:58 följande:
    Poppen har ju dessutom fraktfritt så då blir det ju ännu större skillnad eftersom Matador tar frakt
    så är detr med måmnga butiker, de har billigt på några för att locka köp o dyrt på andra t ex. Det kan alltså vara tvärtom på andra molosar id e två butikerna.

Min butik i Skövde har ibland sånt som inte nätbutikerna har men de är dyra. Lägger sig generellt 20-40 kr högre än nätbutikerna.
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-29 09:03:30 följande:
    Nu regnar det som spö i backen här REgnhåla
    Jag är i Göteborg på minisemester, här är det enormt hett och soligt, ca 30 grader, me ändå upplevde vi det som att GBG var svalare än Skövde, antingen har vi varmare el så kan det vara att det blåser lite emr vid kusten. Olidligt iaf, igår gick vi på Liseberg på kvällen när det svalnat lite.

Alex 07, det var väl du som ville ha Holden overall svart ev stlk 86? Jag pratade med matadorkids o de skickar 86 till mig, de sa att denna overallen är mernormal än vinteroverallerna och därför borde jag inte ta 80. Vi får se när den kommer.

Om inte freshmilk startat igång ännu kan jag ju gå dit imorgon och kolla läget...

ha det!
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-07-29 09:04:17 följande:
    Ok. är inte det lite skumt egentligen? nåja...Vad händer idag då?
    skaffa pass till barn ska inte vara för enkelt, många tar ju barn utomlands och försvinner.... vi har ju 2 vårdnadshavare oftast så jag tycker att det är riktigt, pass är viktga grejer.

Det gick dock fort, vi skrev under pappret på plats och tog kort på Damie och sen tog det en vecka så kunde vi hämta passet. Smidigt iaf.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-29 09:18:56 följande:
    Fick nyss mail från Linas Fönster att mitt paket skulle skickas idag, så imorgon blir det nog post, hoppas Matador skyndar sej lite också.
    väntar också på de 2, och freshmilk. Och ett från DK..
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-29 22:11:51 följande:
    Näädå, bara där finns jeans Kommer nog hålla till runt Kungsgatan, finns där några fina jeans?
    minishop finns ju, men de säljer ju t ex Molo, inte alls vad du letar efter.... Oskyldig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10