Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jätte fina bilder i bildis... har oxå laggt ut på min dreggliga mio som håller på att få sina allra första tänder i överkäken.. dessvärre är det inte bara en tand på väg ut utan SEX, dom andra vill inte vänta på att dom första tittat ut innan dom kommer verkar det som...
    har inte hunnit sitta här nått vilket är EXTREMT frustrerande må jag tala om... har snart jobbat 18 nätter denna månad (semester tider) och håller på att renoverar hemma inför flytt samtidigt som man har två små barn man måste krysta fram tid till oxå... hoppas dessa mardröms månader snart är över säger jag bara...
    har iallafall hållt mig a jour genom bildis!!
    så nu måste jag dra till jobbet igen... god natt på er alla

****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    isold2003 skrev 2008-08-09 21:00:29 följande:
    Terezita, sån sötnos han är din lillkille! Fina kläder med Hur har det gått med vagnen? Fick du ordning på hjulen?
    har inte hunnit... har inte ens hunnit använda den sen sist vi sågs
  • GROD PRINSARNA
    isold2003 skrev 2008-08-09 21:02:54 följande:
    Oj vad du jobbar! Låter tufft. Kul men jobbigt med flytt också. Hoppas att du får det lugnt på jobbet nu.
    ja jag passar på eftersom vi ska ut och resa nästan hela vinter halvåret, tack så mycket och ha en trevlig helg
  • GROD PRINSARNA

hej flickor.. det var länge sen!! sitter på jobbet så jag hinner snacka allt ni vill enda till kl sju imorgon hahaha

JÄTTE FINA kids i BT!!!!!

• GROD PRINSARNA

tjenare flickor... skriver från jobbet, hur står det till??

• GROD PRINSARNA
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:11:23 följande:
    Mycket bra! Proppmätt efter muffinsfrossa. Vart jobbar du mitt i natten?
    som personlig assistent.. det blev ett missförstånd denna vecka så jag är inne på min sjunde och sista natt tills på måndag då jag ska jobba fem till plus att vi håller på att renoverar lägenheten då den ska säljas innan oktober då vi ska flytta till en hyresrätt så vi vill slippa betala dubbelt!! ajuste plus att man har två små knoddar och vi bor hos mina föräldrar då vi slipar golven och pojkarna börjar dagis den 8 sep, plus att kike har börjat kissa o bajsa i blöjan igen efter att ha varit helt blöjfri tillochmed på nätterna!! MITT LIV SUGER just nu men annars e det bra hahahahahaha
  • GROD PRINSARNA

nä men ska ni lägga er just när jag kommit in

• GROD PRINSARNA
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:20:24 följande:
    Gosh! Vad är detta? Havererar allt? Låter som en roman tycker jag
    milt sagt.. jag tycker allt känns snarare som en följetong
    Buttelina skrev 2008-08-20 23:20:39 följande:
    inte jag isabel har somnat för en liten stund sen så jag ska sitta uppe och få lite tid för bara mig själv... och er 
    å vad kul!! berätta, har det hänt nått spännande under tiden jag varit försvunnen?? nya graviditeter eller nått??
  • GROD PRINSARNA
    Buttelina skrev 2008-08-20 23:21:06 följande:
    nä vecka 26 är det sagt
    ok. såg du länkarna jag la ut här förut till två webbutiker med danskt från usa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10