Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-13 23:18:22 följande:
    Vilket som Gärna dejt då gubben oftast har bilen...
    Hihi, jag menade fly Götet som i att lämna stan så du inte riskerade att springa på oss

Tar mer än gärna en dejt när vi åker ner nästa gång! Hör av mig när det är dags
    Duntoffla skrev 2008-06-13 23:24:59 följande:
    Ja, det är ju lätt för männen att tycka saker De slipper ju ha svettningar, svullna fötter, foglossning och halsbränna...
    Prata inte om det ... hade ingen rolig grav. sjukskriven fr aug tills han föddes i jan. och ff problem m fogarna nu 1,5 år efteråt. En till grav. skrämmer mig men det är värt det i slutändan

Nä tjejer nu ska slita mig - gubben kollar lite snett

Sov gott påer!!
  • Fantastiska Skatt

Go kväll! njä inte särskilt god här men ändå...

Slänger mig in i disskutionen  Ida hade de rosa/vita i 74 och såldes för att resten av familjen röstade ner dem.
    Har hon tagit bort modellbilden?? Vet att det fanns en.... *kikar*

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:05:36 följande:
    just det så va det ju... nu när du säger det!! *skyller på massiv sockerchock*
    va mumsar du får smarrigt då Räcka ut tungan

*dyker ner i chips skålen*
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:11:24 följande:
    usch jag får skämmas... men LÖSGODIS! Allt möjligt gott va det o nu är det snart slut... *grävskopan varit framme igen*
    Skämmas behöver du nog inte göra!!! På en vecka äter jag nog mer onyttigt än vad hela tråden gör under en månad  Generad
    MÅSTE ändra mig innan lillen är stor nog att ta efter - pinsamt e va d e...
  • Fantastiska Skatt
    prinsesserogpirater.dk

Imens vi gør klar til kæmpe web og førudsalg har vi udvalgt 12 mærker der allerede nu kan handles med store besparelser.

MOLO -40%
    Angulus -40%
    Cocomma -40%
    Energie -40%
    Miss Sixty -40%
    Ej Sikke Lej -40%
    DrappaDot -40%
    Taph -40%
    Inselberg -40%
    Rohde -40%
    Krista Lynggaard -40%
    Silke & Suus -50%

Lokale kunder kan naturligvis bestille online og afhente deres varer i butikken fragt frit :)
    Der tages forbehold for udsolgte varer, og du bedes notere
    i kommentarfeltet hvis du kun ønsker den komplette ordre tilsendt, eller hvis nogle køb er afhængige af andre.
    Ellers sender vi hvad der er på lager :)
  • Fantastiska Skatt

Butte --- GeneradGeneradGenerad *viskar tyst tyst* okey, jag erkänner herde tröjan va liiiite fin på iaf Generad

Isabel va jättefin i den faktisgt!!

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-14 22:32:22 följande:
    fy vad flitiga ni är i denna tråden. jag tycker att det är så tråkigt att motionera
    Näe står fast vid att jag inte tycker om den *envis som synden* Men din solstråle klär i allt vettu'

Håller med, hemskat va hurtiga alla här är... En annan sitter på ändan mest hela dagarna och proppar in godis ändå Generad 
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-14 22:37:45 följande:
    nä, det är ju en eeeevighet... men dom som sålde den till oss är ett gammalt par som gillade oss så mycket att dom ville att vi skulle komma och dricka kaffe imorgon
    haha
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-14 22:39:02 följande:
    haha, du får också komma till min stuga så bjuder jag dig på godis också vi kan motionera genom att gå till kylskåpet och hämta drickan
    Det är ungefär lagom motions slinga
    isold2003 skrev 2008-06-14 22:39:12 följande:
    Jag tycker ju faktiskt om att jogga *lite knäpp* Betydligt roligare nu också än för ett par månader sen när jag precis hade börjat. Nu märks det ju att det ger resultat, både på kondisen och på kläderna.
    Jag håller med dig - Lite knäpp Nää sorry! Jag gillar att träna, gå på gym, aerobics o dyl men motionera, ge mig ut att jogga kommer nog aldrig någonsin inträffa!!
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:41:31 följande:
    det är ju alltid så när man ska dra igång träningen... Bästa är ju att inte sluta. (Dvs i mitt fall inte bli gravid)
    samma här
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-14 22:51:01 följande:
    Kom ju inte hem förrän vid nio..
    Ärsch, sätt dig här, ät godis och va onyttig me oss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10