Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-17 21:30:07 följande:
    go unge är vad hon är
    Minst sagt!! *Skatt längtar efter att få ge dregglig puss*
  • Fantastiska Skatt
    isold2003 skrev 2008-06-17 21:32:52 följande:
    Nej nu blir det en tur till affären, maken la in en beställning på en Fazer blå och det kan jag inte stå emot. Får ju en cykeltur på några km på köpet iaf.  CU!
    Å plockar du med lite t mig oxå *grymt socker behov* Räcka ut tungan
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-17 21:34:20 följande:
    God kväll tjejer..Ok.. jag måste hoppa har inte hoppat nästan nåt och kontot spricker snart ge mig nåt tis på smarrig rea
    Heej, härligt att se dig!!

Du, sprickfärdigt hopping konto är inte att rekomendera måste vara nästintill ohälsosamt

Hmm, va vill du ha då?
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-17 21:41:48 följande:
    Behöver absolut INGENTING Men vill ha massor    småfolks lila äpplen ligger ju kvar på top ännu efter pop drog tbax min order då dom glömt att rabatten inte gällde nytt småfolk *sur*SKATTEN-- Hej gumman med underbar skatt Hiskeligt ohälsosamt är mitt konto just nu    myyyyycket hopping behövs.. men vad???
    Tja det råder Småfolks hysteri i tråden för tillfället Så mer Småfolk kanske?!
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-17 21:57:13 följande:
    Tofflan--- Ja, nu har man för mycket pengar helt plötsligt Undrans hur jädra mycket man sprätte bort tidigare, kontot är sprängfyllt nämligen skulle iofs vilja spara en hel del för att uppfylla drömmen.. gärna senast i början på 2009..
    jompa skrev 2008-06-17 21:58:08 följande:
    Vad är det för dröm *blev nyfis*
    loveliva skrev 2008-06-17 22:02:49 följande:
    AngelinahMatador har mycket rea Är också nyfiken på drömmen
    Ja nu får du berätta Angelinah, måste ju gå och packa jag *nyfiken i en strut*
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-17 22:07:42 följande:
    JompaLovelivaSkattenJo min dröm är egen dansk butik   Gubben säger absolut ja, det är ju svårt med 4 barn och två egna företag och utan släkt som ställer upp.. Men jag SKA en dag ha en.. Det är dags att jag gör det jag vill... Livet är för kort för att kastas bort.. Å jag VILL verkligen detta
    *håller alla tummar och tår*

Jag va på G men det kom lite fartgupp på vägen
  • Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-06-17 22:15:34 följande:
    Heeeej gumman   PRINSESSEROGPIRATER (POP)  Ja, mitt konto svämmar över typ    Banken tycker vi e mycket bra kunder och skickar brev om fonder och sparanden flera ggr dagligen *hi hi*Jag e inte den sparande typen, men bör bli
    Jooo, fartgupp inte farthinder

Men du stackars konto det måste du råda bot på

Nä nu ska jag äta lite och sen börja packa ner massa fina härlig akläder till fisen, svänger nog in senare!
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:15:04 följande:
    God kväll i tråden! VAd händer här då? *ser mig omkring*
    Heeej och hej då
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 22:42:33 följande:
    tjejer ni måste kolla på 5an nu!! något alla tjejer måste kunna
    öeh, jag och sambon satt och käkade framför tv:n .... behöver jag säga att vi bytte kanal
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:39:05 följande:
    Ja jag har fått hejda mig själv... Jag som inte va mycket för "sånt" innan... Nu har Thea massor (i min icke-klänningsvärld) Klänningar ÄR ju skoj!
    Thea goes girly girly girly, massa rååååsa och massa klänningar!!! *tror mamman fått solsting*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 22:45:36 följande:
    fy f*n vad jag skrattade
    Fundersam inte vi ..... *men hallå va spegeln nödvändig??? *
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:46:12 följande:
    oj vad det så...illa?
    det beror hur känslig man e, men INTE vad vi tittar på under en måltid kanske  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10