Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Plummy skrev 2008-06-26 22:20:45 följande:
    Jag är ju inte alls bevandrad i denna shoppingdjungel jag.. men var kan jag hitta fraktfritt? Har mycket att lära ;)
    Jag är ju inte den mest vana nätshopparen här, vi har andra i tråden som "gjort läxan" betydligt bättre än jag Flört

Eleraff brukar ha fraktfritt, poppilopp (men bara på ordinarie pris). Det var nån annan shop som hade det nu på rean, funkybaby kanske??? eller var det rumba?? äh, jag har glömmt
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-26 22:22:18 följande:
    Jag vet inte om de rear VV men de hade reaannons idag iaf.
    Ja, det var 30% på katvigklänningarna som jag valde mellan.
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-26 22:26:20 följande:
    Hon är ju bortlovad Men Milo tar gärna andra tjinget Fast lillebror o Milo delade ju så fint på en dricka idag, så dom kan väl dela på Thea med
    haha, tur att man sett till att bebben redan har sitt på det torra i framtiden *Ängelns sötaste liam Skrattande*

Värre med stortjejjen..............Nån som har en 5-6årig son som inte är bortlovad??? Får fjäska lite för isold kanske, då flyttar ju ungen inte så långt heller.
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-06-26 22:36:57 följande:
    Nähäpp, nu duschen sen sängen!I morgon hoppas jag postis har MÅNGA paket till mig Go natt!
    sov gott
  • gosmamman
    terezita skrev 2008-06-26 22:43:44 följande:
    mortillsju har väll oxå ett gäng ungar annars finns ju smilla milla
    a jus d
  • gosmamman
    terezita skrev 2008-06-26 22:47:20 följande:
    min emilio har lilla söta ida
    sötapöta lilla Ida
    Buttelina skrev 2008-06-26 22:49:01 följande:
    isabel har skatten
    håll tummarna för att hon gillar yngre killar i framtiden
  • gosmamman
    terezita skrev 2008-06-26 22:52:47 följande:
    haha... det fårju kvinnan att se yngre ut iallafall!!
    Skrattande

Nu säger jag godnatt, sov gott.
  • gosmamman

Gokväll!

Jessys skrev 2008-06-27 17:11:05 följande:
    hej.. måste bara in o berätta någge riktigt hemskt!!När jag, challe mamma och syrran kom hem hit till morsan så skulle morsan gå på toaletten. o när hon öppnar dörren o tänder lampan ser hon nåt mörkt under toalettringen, när hon går lite närmare ser hon att det är en livslevande ORM!!!! i toaletten liksom!!!den har tydligen kommit nedre vägen via skit tanken.. Faan va läskigt!! tänk om morsan hade slängts sig ner o pinkat o blitt biten av en orm i rumpan..eller om Challe hade gått dit o lekt, (han är fascinerad av toaletten )HERREGUD säger jag bara!Sorry OT nu.. men jag skakar ännu.. fy bubblan..
    Fyy så läskigt, jag skulle ha rusat iväg o ill vrålat
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-27 21:29:40 följande:
    Hon gillade svart i botten och sen småmönstrat, såg att JC hade klänningar både i barn och vuxen.. Vuxen var rosor mot svart botten, rätt snygg faktiskt och jag vet precis att mamma hade sagt "den du Anna.. den skulle du va snygg i"  känner bara osäkerhet om det blir FÖR mönstrat...
    Tänk inte så mycket på "etiketten", tänk på vad din mamma hade tyckt om och vad som känns bra för er *kram*
  • gosmamman

Massa fina barn och kläder i BT.

Måste säga att jag är lite avis på er som bor så att ni kan träffas.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10