Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godnatt ladies, nu är det dax för mig att gå o sova, fy så sent jag är uppe om kvällarna nu, måste bli en skärpning.

sov gott

• gosmamman

Gokväll!

Lillronya- Stackars lillebrors näsa, vad har hänt? Fin han var i gamla miniappel

liljan- Fina maia i småfolksklänning, stackarn med feber igen. Vad är det för vagn du köpt?
    Apropå byxorna du skrev pyamas varning på så sa min man idag när jag satte lila idaT leggins+esl lila moln tröja "ska hon ha pyamas på sig" Ledsen Jag som tycker den kombon e så fiiiin.

Tjolla- OJ vad snygg milo var i orange och gul lindex+småfolk *vill ha*

miranda78- SÅ snygg kombo med bruna velourisar och gamla småfolks ugglor, älskar den tröjan *avis*

• gosmamman
    ellinorsmama skrev 2008-06-29 21:17:11 följande:
    Tack, nu hamnade jag rätt. Ställer samma fråga igen, hur är molo i storlekarna?
    Jag är ju ingen molo expert då jag är lite mer kär i andra märken men jag har haft några plagg och dom har varit olika i strl. Tror det beror mycket på om det är print eller randigt osv.
    FF suitsen tror jag kan variera en hel del. Men vi har några riktiga exprter härinne så dom svarar säkert mer exakt än jag
  • gosmamman
    J essica skrev 2008-06-29 21:44:55 följande:
    Inte Tjolla eller Butte men min son har 92 och det passar helt perfekt.
    hur stor är han då?
  • gosmamman
    J essica skrev 2008-06-29 21:53:20 följande:
    Runt 81 lång. Du menar vanliga tröjor va? i velourjackor passar 86 bäst.
    Jo jag menar vanliga tröjor (långärmad t-shirt). Hittade en på rea i strl 86 men då kanske jag ska glömma den då Fundersam
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-06-29 22:08:11 följande:
    Här är strl.92 som är lite för storStrl.86Body strl.86
    Fy så osäker jag blev nu. maia är ju mkt längre än bebben så då kanske 86 passa henne då men åandra sidan så har inte maia nån kalaskula (som bebben verkligen har). Det är valley printet i 86 jag fundilerar på.

Jag har ju en rosa/blå randig i strl 80 och den är liten men man kan ha den på om det kniper.
  • gosmamman

Hej, finfina kläder i BT!

Lillronya- Vad snygga brandstrom jeansen är, såna vill jag också ha till bebben. Visst är det lite stuprör fast med mudd i midjan? vilka strl finns det? kostar??

• gosmamman

Tack för hjälpen ang jeansen, det fanns många strl,, har just reggat mig så vi får se om jag beställer.

Är dom mjuka i materialet??? är dom mjukare än NS??? Nån som testat deras vuxen jeans?

Är dom mjuka i mudden eller är den spännd? jag vill ju helst ha dom för att bebben har så knubbig mage och alla andra stuprör med vanlig midja sitter för hårt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10