Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-09 00:54:38 följande:
    Konstigt att det inte finns i byxor.
    hon är envis Glad när jag åker in till stan nästa gång ska jag kika närmare på hur tröjan ser ut Glad
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-08-09 09:25:59 följande:
    Aha, är det den som belladonnas lilla tjej står och håller i på bilden i BT. Då var den inget för oss. Kanske lika bra det för det inte är inte tröjor vi ska ha nu, vi måste ha byxor! Vad härligt att du äntligen får sova!
    fast jag tycker det ser ut som typ träd på den tröja Tara håller i handen .
  • Rååsa Smurfen

La in bild på Tara i sin nya fina turkosa katvig  klänning ,hennes första  blå klänning ,Glad känns lite konstig att se  ,van att se henne i rosa eller ibland möjligen röda kläder ......

• Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-08-09 21:11:22 följande:
    Belladonna sååå söt Tara är i bt, så fina färger på henne.Gillar dock inte klänningen alls i modellen, men Tara är söt som socker!
    tack Glad tycker klänning är fin dock är det ganska öppet  i halsen  på klänningen ,så jag fixade med dit fastsydda knapphålen så jag stänga när det behövs ,med tanke på hösten . kanske inte super snyggt stängt men mer praktiskt
  • Rååsa Smurfen
    Emmsan skrev 2008-08-09 21:25:25 följande:
    åhhhunderbara du :) jo.. när jag lagt alla i listan kan jag välja NÄR de ska starta eller måste jag starta dem på en ggn?
    du kan inte välja när du kör den dock kan du lägga upp dem i grupper när du lägger in dem .Du kan lägga in tex i kväll ,välj spara som  xxx och köra powern i morgon kl 21 då starta alla ,du kan välja hur många min du vill har i mellan,bra är tex 3 min om någon vill bjuda på flera av dina auktioner.
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2008-08-09 23:30:14 följande:
    Ängeln: Så fina kort på Liam i BT ! Vilket chramtroll!Å va fin Tara var i den blå Katvig-klänningen . Sötis!!CamillaJ: Sötis-Albin! Hoppas allt är bra med er. Kram!
    tack så mycket Glad
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-08-09 22:32:42 följande:
    Godkväll!Nu är jag med på plats. Råkade visst skicka iväg en beställning på eleraff efter att ha sett lilla Ilon i rymdtröjan med randiga ärmar. Jag har inte orkat läsa tillbaka. HAr jag missat nåt? Underbara bilder i Bt som vanligt. Belladona, jag tycker att Tara passar jättebra i blått!
    tack så mycket ,får nog börja köpa lite mer blandade färger och inte bara råååsa Glad fram över 
  • Rååsa Smurfen

ängeln83 , så underbart fin bild  på Liam och hans morfar .
    incommunicato , super fin outfit med med molo kossorna o novastar byxorna .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10