Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

preggi så fin storasyster är i  de prickiga byxorna   ,ska okså köpa dem .
    Vad är det för tapet ni har den rosa med stjärnor ,var super fin .
    nikki2006  fina bilder dina barn är så söta och med fiiina kläderGlad

jompa underbara  semester bilder har aldrig varit på Gotland .

nika söt tjej med katterna jag vill okså har den tröja tillsamans med prickbyxorna

lilronya fina bilder  ,tycker din tjej är så söt med sina pippilottor ,innan ville inte Tara har sådana men nu gillar hon det Skrattande ,jag älskar okså den katvig jackan har den i två olika storlekar Glad

tjollabolla  härlig dans han bjöd på  så söt Kyss

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-13 10:41:24 följande:
    sen när tänker vi på det ekonomiska vilken strl tror du jag ska ta i katt/älgtröja till isabel? 98? 104?åhh jag skulle vilja ha älgtröjan med prickiga armar, vet nån var den finns?
    den finns på annacill
  • Rååsa Smurfen
    jacao skrev 2008-08-13 13:41:56 följande:
    Fast jag tycker velourjackorna ser mycket snyggare ut nu, så jag är glad!
    jag vill har tillbaxa kragen
  • Rååsa Smurfen
    Mosen08 skrev 2008-08-14 11:29:27 följande:
    På matadorkids sida finns en liten bild på en orange vantfleece med rosa vantar, också supersöt.. det kommer bli väldigt svårt att välja känner jag
    den går jag och vänta på att shoppa Glad
  • Rååsa Smurfen
    alex 07 skrev 2008-08-14 15:06:54 följande:
    Butte: Jag kan tänka mig att vara med på beställning från Madsogmille. De hade lite till Tilde som hon vill ha.Godmiddag alla har läst igenom dagens tråd...
    när ska ni beställa där ?
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-08-15 09:46:30 följande:
    God morgon förresten, förmiddagsfikat avklarat, sonen sover och jag har en stund för mikg själv *guldmund*Jag är skittröttmen ska se om jag orkar plocka lite med tradera o powerlistern.ESL - vill gärna ha crazy owl-body om den kommer i svart/vit, gillar inte brunt så mkt och ska ha mkt svart i höst.Var på förskolan igår för att kika lite o fick "hemläxa" att ordna med lite bilder på Damien och fixa kläder. Allt måste namnas förstås... Ska välja ut en del av märkeskläderna, lite ränder o så från Katvig kankse o namna, så att ungefär samma kläder cirkulerar på dagis så resten kan förbli onamnade o slippa fläckar kanske. .-Dsonen vaknade, man ska inte säga för mkt...
    dessa vävda namn band är  är bra med taggits  http://www.vavnamn.se/vavda.php 
  • Rååsa Smurfen
    Nika skrev 2008-08-15 10:32:19 följande:
    provar igen..råkade radera bilden i mit galleri...
    vad det du som tog dom sista kanske ...  vill har dem få ta dem från danmark i ställlet
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-08-15 12:12:50 följande:
    åh tack för tips - ska man ta taggits el stryka på dem? kan taggits ta bort lätt kanske sen när man säljer?
    jag har taggits just för försäljningen
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:45:00 följande:
    duuuu, du har inte sett om harmoni fått i de rosa muddbyxorna med gråa prickar va?
    jag jagar okså efter dem . Ni har inte kommit överens om någon dansk beställning  jag väntar helst till den 25 så jag kan shoppa mera Glad vill har de byxorna + katt tröjan med prickar i stl 86  köpte den med älgar och prickar men den är i 92 ska testa den o ser hur den sitter annars vill jag har en sådan i 86 okså och sälja 92,vill nog har den blå fleece jackan med rosa vantar okså Glad Alla mina tradera pengar kommer slukas direkt Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10