Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-09 23:28:59 följande:
    smallkids har börjat sin rea!!!!!!!!!!!!
    Imorgon kl 18 står det ju...
  • lillronya
    Smileycat skrev 2008-06-09 23:41:05 följande:
    Jag är iaf här ett litet tag till.. Spökar du eller har du oxå gått o lagt dig??
    Nämen oj! Nä jag är här.
  • lillronya
    Smileycat skrev 2008-06-09 23:44:36 följande:
    Svårt att se när du har släckt lampan ju.. Fiina bilder i BT har du..
    Tack tack!
  • lillronya

Nähäpp. Min lampa har ju släckt sej så det betyder väl att jag ska gå och lägga mej då.. Undrar varför den gör så....

• lillronya

Goddagens i tråden!

Fin post i lådan. Molosorbetlinne från batinki!

Inte ett ljud från smallkids och inget i lådan från de heller.....

• lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-10 13:07:54 följande:
    Fy vad tråkigt!!!!! Vet du vad jag tycker att du ska göra??? Hänvisa till distansköplagen o att om du inte snart får rätsida på den här affären med allt strul så kommer du att kontakta konsumentombudsmannen!!!!!!!!Nä fy tusan, nu svartlistar vi dom!!!!!!Tänker (försöka ) att inte handla på deras rea nu inte.. Fy vad mkt strul!!Väntar fantastiska skatt därifrån oxå? Var det reklamationen? FY...
    Fick ju mejl i helgen med ett par alternativ som tyckte hon kunde ordna på måndag (igår).
    Jag svarade igårmorse det alternativet jag tyckte var mest ok.

Sen har jag inte hört nåt!
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 13:18:40 följande:
    Hej å hå - jag har inget m smalkids att göra ( och glad är jag för det!)Pkt jag väntar på e fr LPL samt den där reklamations tröjan då men den fick d till butik först igår så har den kanske imorgon?! Fast handen på hjärtat ska du verkligen behöva godta ngt som är "mest ok" Troligen inte vad du velat under andra omständigheter - eller har jag fel?Efter allt strul ska de reda upp det pronto med kompensation eller häva köpet utan ngr invändningar - även där m kompensation!! Vet att du vill ha jackan i rätt stl men jisses - är det värt all tid och energi?? De har strulat så länge nu!! *Arg Skatt mamma som vägrar handla ngt där*
    Alternativen var antingen att de ger mej pengarna tillbaka eller att de ber nova star skicka en jacka till mej.
    Och då tänkte jag att de inte skulle komma så lätt undan och bara ge mej mina pengar tillbaka utan att de minsann gott kan skrapa fram en jacka!

Tack för att ni bryr er här.
  • lillronya

Nu är uttersuiten till lilla bebisen beställd! Ramlade visst i en midiapplesuit till Emilio också.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10