Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-10 23:21:52 följande:
    Jo det är roligt och det behövs för löilla snäckan. Hon har för få shorts och jag vet att de har Katvigs där. Kanske kan jag hitta nåt mer också. T-shirtar som vi gillar är en bristvara med. Har några från pops sommarrea förra sommaren med DEM vill vi inte använda
    Anjelin har också för få shorts, men jag vet inte vad hon ska ha för nåra.... Hon får ha klänning istället.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:24:41 följande:
    Och sedan låg ni före era jämnåriga i och med att ni då hade fått TVÅ barn kan jag tänka. Upplevelser som är svåra kan ju svetsa samman eller splittra. Ni valde att fogas samman av den och det är fiiint Önskar jag fått vara med om detsamma, att få vara tillsammans med någon så länge.
    JA det hääärligt att vara vi två fortfarande. Tråkigt att det inte blivit så för dej... Det är ju så för väldigt få människor....
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:26:32 följande:
    Jag löser det också så! Våra favvoshorts är de från meandi. Jag har två till henne (orange och gröna) tror jag kanske ska komplettera med nån småfolkt-shirt till. Tror de kan passa i färg. Jag tycker det verkar finnas så få shorts i affärena. det är ju ett superbra plagg, även till flickor.
    Vi har de röda... JA småfolk passar nog till. De är så fina!
    Verkar som att det är lite ute med shorts...

Attans vad det blåser ute!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-10 23:35:19 följande:
    hmm on to fre tror jag hela dagarna iaf, syns de inte på hemsidan? Ska kolla mitt bonuskort sen..Tack för alla komplimanger om Emma o kiseungarna!
    Hittar inte det på hemsidan. Ah bonuskort har ju jag med.. Tom i boet som vanligt, här.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:38:22 följande:
    Det verkligen blåsigt här med. Och betydligt svalare (skönt tycker jag ) Kanske ska man slå till på ett par shorts till från meandi? När man nu vet att de sitter som en smäck på! Jag vill ha lite "enkla" kläder till min lilla. Så mycket till tjej tycker jag är tillkrånglat och med för mycket detaljer. Sen är hon söt i ribbade t-shirts som sitter fint över den runda magen Gulligt och småbarnsaktigt!
    Jag vill inte heller ha en massa puttinutt och grejs.

Är inte knickersen på me&i slut?
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:45:08 följande:
    De kanske de är? Jag får väl kolla eller be min säljare efterlysa ett par annsr. Frågan är blå eller röda??
    Vi har röda. Vill ha blåa med....
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:47:50 följande:
    På hemsidan står att de är slut Men har jag tur hittar säljaren ett par ändå.
    Då hoppas vi på tur.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:45:10 följande:
    Tror de bara hette WallpaperNu ska jag lägga mig så jag pallar med en dag på IKEA imorgon.Go natt tjejer!
    Godnatt!
  • lillronya
    lollypop skrev 2008-06-10 23:49:09 följande:
    Säger också god natt!Stora pågarna har skolavslutning imorgon, så jag har lite att förbereda Skönt med sommarlov nu Natti natti
    Redan skolavslutning? Våra får vänta till fredag.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:50:13 följande:
    Japp. Lite tur ska man väl ha ibland. Min säljare hittade en blå svettisjacka till Malte i blått (ouups som jag nu minns att jag glömt betala!) så den ska vi få. Toppen verkligen!
    ÅÅÅåå vad jag blir avis! Bjöd på en sån på T idag, men tyckte den rusade upp i pris.
  • lillronya
    lollypop skrev 2008-06-10 23:51:15 följande:
    Japp! Dom slutar alltid mitt i veckan. Knepigt!Men så får det va
    Ja inte mycket att göra åt det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10