Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-13 00:17:49 följande:
    Ja, jag såg ju det men jag är ju så otålig när jag har beställt nåt... :-PNär jag börjar jobba så kan jag gå dit och shoppa istället på lunchen... Krånglar han varje natt?
    Heheh jag är också så otålig skickade ett  mejl typ dagen därpå hahah jobbiga jag !! Men ja han har börjat krångla varje natt skriker gråter få inte kontakt med han på flera minuter han är bara arg och vill inte alls lyssna eller nåt .
    Angelinah skrev 2008-07-13 00:20:07 följande:
    God kväll.. eller natt kanske Nu gick syrran hem och gubben e ute och svirar Hann faktiskt få ut lite på T när syrran passade Ida ikväll *toppen*  nu hoppas man på lite kronor åxå
    Jaha är din gubbe också ute och svirar
  • CamillaJ
    Angelinah skrev 2008-07-13 00:23:30 följande:
    Japp, ANDRA gången på 2 veckor nu.. hm... dags att dra åt lite snart tror jag
    Hehehe.. jasså han har fått eftersmak på att
    Ja nej jag pratade nyss med min och han var inte nykter iaf det va synd att säga hehe.
    Jag ska ut på fredag och det ska bli jätte skoj haha!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-13 00:24:38 följande:
    Vad jobbigt.. Matilda hade just en sån period med när hon vaknade hela tiden jätteledsen och arg. Nu är det bättre. Hoppas det snart går över för er med! Min man är kvar hos grannen.. Hör hur dom låter... Han blir nog seg imorgon...
    Hehehe .. jasså verka som allas män är på G ikväll/natt

Ja jag hoppas så att det slutar de är synd om honom samtdigt som är så jobbigt när alla vaknar!! Och sen ska jobba nu ju usch va pirrigt det blev helt plötsligt Skrikandes
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-07-13 00:33:12 följande:
    Godnatt girls! imorgon packas datorn ner, vi får se om jag hinner in en sväng innan. Sen är den nog det första som packas upp i nya lägenheten Får förstås sitta med det trådlösa då då det andra inte flyttas förränns om några veckor...men det trådlösa går relativt snabbt ändå så det ska nog gå bra. Nu kallar sängen som ligger på golvet (har monterat av gaveln och benen)
    Åhhh!!! Ok... ha det så bra!! Och lycka till i nya bostaden ..och med allt annat Hörs snart
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-13 00:43:57 följande:
    Nu säger jag med godnatt. Har suttit och försökt lägga in bilder nu men det går inte.. Får göra det imorgon istället.Sov gott allihop!
    God natt säger jag med nu!
    God natt alla sov så gott
  • CamillaJ

God kväll! Idag var första dagen på jobbet Och det var helt kanon! Jätte trevligt Några nya nyheter??

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-14 22:20:17 följande:
    Hej! Hur är läget? Vad kul att det kändes så bra på nya jobbet! Här blir det inga mer kläder den här månaden.. Vi ska köpa en ny garderob istället men nästa månad har jag nog hunnit fylla den med nytt...
    Ja det känns jätte bra!!
    Men Isak sover inte ännu och Albin somnade för ca 1 tim sen och nu måste jag själv gå och lägga sej kände att jag hade behövt liiiite mera tid själv liksom man hinner inte me så mycket Men hoppas de somna tidigare imorgon!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-14 22:29:50 följande:
    Ja det måste vara jobbigt. fasar för den biten sen när man börjar jobba... När ska man hinna vara ensam en stund?
    Ja usch man bli lite stressig, men fy va trött jag var när jag kom hem med endån var det inte en "tuff" dag på jobbet utan rätt lugn och endån var jag sjukt trött..men har det liksom 10 gånger värre hemma haha Men det är ju en annan sak ett annat lugn kanske endån att vara hemma även om barnen är hyper aktiva haha !! Men ja.. huaa sen inatt var Albin vaken kan vara det också ja men få känna på livet nu
  • CamillaJ

Preggi- Ja jo Isak är duktig på att vakan med men inte alls så att han gråter men kanske att han drömt osv usch han är fortfarande vaken nu så vi ska lägga oss nu

God natt tjejer!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10