Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi- Jo allt är bara bra här, ja jag ha hållt igång
    Ja visst det är så fint, hur är barnen vid havet då? Vill dom gå nära osv eller...?

Duntoffla- Fyy ja det var inget roligt! Men usch villken känsla tur bara att barnen eller nån av dom va inne. Panik ...uscha!! Hata såna dörrar ju.

• CamillaJ

God dag! Kikar in ..
    kollat lite på katvig precis och småfolk.
    Lär väl blir något ifrån Katvig men inte nu.
    Jag vill ha nova star
    Men iaf fina bilder i bildis skulle lägga in ett själv men så kom det massa saker imellan.. (typ 2 styck bråkiga killar) så hejsålänge.

• CamillaJ
    isold2003 skrev 2008-08-02 11:16:14 följande:
    Nu ringde några kompisar och bjöd in sig på fika i eftermiddag så jag ska gå och baka bullar Förresten, helt OT men lillkillen har blivit blöjfri dagtid under semestern ocn nu inatt vile han inte ha blöja och höll sig torr hela natten! Så skönt! Nu går han runt i Molos supersnygga verktygskalsonger och är supernöjd
    Åhh va kul ! Grattis till er och lillkillen Jätte skoj och visst är det sååå skönt !!
  • CamillaJ

God morgon, nu är Isak iväg till gbg med sin farmor kommer hem på onsdag. Saknar min skrutt.. Redan men han ska på liseberg och ha kul!

Fina kläder i bildis som vanligt och inte på tal om dessa underbara fina barn ni har!

• CamillaJ

Preggi- Ja det är härligt att jobba *Fortfarande* Haha.. men det är skönt att vara ledig med som nu

Jen80-Kul att ni varit iväg ringde i förrgår tror jag men inget svar Tänkte åkt förbi ..men vi få ta det en annan dag och nu är ju inte Isak hemma !!

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-08-03 13:29:50 följande:
    HEEEJ! Vad händer?!?! vi pratar ju aldrig längre . Nä, får verkligen ta och ses snart. Måste ju ha Avas suit också innan den blir för liten ... Nä, så stor är hon inte än!!Nä, jag läste att han är iväg. Tokiga du!! Haha, jag som går och undrar vad jag ska hitta på nu medan Liam är i skogen några få timmar . Men äh, han kommer nog hem snart så är allt som vanligt igen. Men nu måste jag hänga tvätt innan Ilon vaknar... Nu skiner ju t.o.m solen och jag har en massa tvätt som måste torka...
    Hej kompis! Ja vi måste ses snart tycker jag har redan gått för lång tid jag är ledig nästa helg kanske ska ses nån dag där? Vi kan komma bort till er en stund. Så ta jag med mej suiten haha den drömde jag om häromnatten haha att den va jätte liten ...
    men så kul ska vi ju inte ha och så lång tid få de ju inte dröja innan haha Ava har ju redan blivit stor som det är.
    Vi få höras av tycker jag
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-08-03 13:50:44 följande:
    Ja, du vet hur stor den klänningen var, den du köpte till henne. Nu är den nästan liten. Eller den är lite kort i ärmarna. Den är verkligen superfin på. Tänkte köpa en stl större, men det har inte blivit av än. Men just den modellen på klänningar är så bra nu när hon är så liten. Tror ni Ilon är trött efter tre dagar i Karlskrona. Han har sovit sen kl.11 . Han sover ff alltså...
    Jasså? Hehe .. ok ja så fin Lilla tjejen! Hon är så fin på alla kort..ja killarna med såklart.
    Här sover både Gustav och Albin, Gustav har infektion i armen så han är sjukskriven får se om han ska försöka jobba imorgon.
    Ilon tröttis
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-08-03 13:41:04 följande:
    Hej igen,Hemma igen och det blev en mardröms tur till affären. Tjejerna har aldrig varit mer till salu än då. De rev halva butiken så vi fick gå hem igen utan tapeter. Hoppas att min man kommer hem snart så jag kan gå iväg själv och titta. Men det får bli till en annan butik... Jag trodde jag skulle skämmas ihjäl.. Duntoffla, gud vilken fin kombo med NS och tärningar! Och väldigt söt pojke kläderna sitter på... Angelinah, vill du flytta till Flen?
    Hehehehe... ja vi fick åka hem sist vi var och kollade tapeter för Isak stod i skyltsfönstret och möblerade om där och sen skulle han kolla på alla rullar som fanns osv osv men den vi åkte till här fanns det lekrum i Det var ju riktigt najjs kunde man kolla i fred med!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10