Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-12 21:30:16 följande:
    Vad är det rea på på EST? Hittar typ ingen rea där ju
    Kod SOMMAR08 ger 30%
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:43:30 följande:
    Tack alla - ja jag är sketans pirrig wiiiieee va kul det ska bli När sambon smält och glatts (heter d så??) en stund så tittar han på mig under lugg och säger m skämtsam ton : ska du köpa Katvig, Molo osv till den oxå?? jag har inte råd alltså Hahaha - Nu förstår jag ju varför hennes sambo va så knepig under barnmässan. Jag va ju bergis på att hon inte ville ha än p ett tag - men dom försökte ju bli gravida då!! Eller redan va kanske när jag tänker efter   *pucko storasyster*
    Haha klart bebben ska ha MOLO!!!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-12 22:18:15 följande:
    Hade du frågat en annan tid på dygnet så hade jag tagit godingen direkt men denna tiden på kvällen är helig och jag är sååååå glad att mina sover just nu.
    Ja han brukar ju göra det.... Men hans middagssömn blev ju störd så det gick bara inte att hålla honom vaken, han däckade vid halv fyra och sov till fem. Jag försökte väcka honom flera gånger, men det var heeelt omöjligt. Jaja, han är ju glad iaf Går och pratar med Pappa och kramar (stackars) vovven (som nog oxå helst hade sett han han hade sovit så hon hade fått sova ifred )

Åh, vad tomt det är utan Angelinah här inne.... Saknar henne och hoppas hon mår okej...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-12 22:21:37 följande:
    Nä tjejer hur trevliga ni än är så måste jag nog hasa mig in till sängen, ska väl snart upp igen Syns imorgon ladies, shop til you drop
    Sov gott!
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 22:23:14 följande:
    Mmmm saknar henne också... Förstår att hon inte orkar hänga här dock... Tur att hon har barnen & gubben att vila sig mot.
    Ja självklart orkar man inte hänga här... Ja tur hon har sin man o barn och syskon!
  • Tjollabolla

Näääe nu ska jag ta tag i min lilla busunge och tvinga honom att sova! Farmor kommer ju redan kvart över sju imorgon och ska vara barnvakt, jag ska va på intervju kl 8. GRYMT TIDIGT!!!

Shoppa på flickor Natti!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10