Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-14 23:08:02 följande:
    Men vad är det jag läser om katvigs velour.... och jag som köpte idag. Gillade inte att de var vida längst ner, men tänkte fixa till med resår där. Synd att de är klumpigare än andra.... hade inget att jämföra med....
    Ahh vi pratade om hängselbyxorna! Dom andra byxorna är underbara Jag har satt i gummisnodd längst ner i min sons katvigs byxor och det blev hur bra som helst
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Infinite Joy skrev 2008-06-14 23:14:27 följande:
    Ååh, vilken tur. Satte du in en resår ellersnodd och sydde igen efteråt?
    Sånt där vanligt gummiband, sen sydde jag igen med några små stygn. Och jag är KASS på att sy, men detta fixade tom. jag
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 23:21:57 följande:
    Butte: näe bara undrar...
    Vi måste ju vara uppdaterade här i tråden liksom, alla vet hur stora/långa allas barn är
    lillronya skrev 2008-06-14 23:25:05 följande:
    Gokväll i tråden!!Några nattugglor kvar??
    Ohh ja!
  • Tjollabolla

OH så söööööööööööööt beeebis!!!

Nu tycker sambon jag ska gå o lägga mig. Jaha, gör väl som han säger då. För en gångs skull

Natti!

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-14 23:34:17 följande:
    vill han göra lillasyster kanske
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 23:34:31 följande:
    jaha alltid en baktanke Eller??
    *ASG*

Här blir det ingen lillasyster på ett par år. Men övning ger ju färdighet eller hur? Se bara s duktiga vi är på att shoppa, tur vi har övat mkt

• Tjollabolla

Godmorgon! Ser att det diskuterats dejter här inatt Satt här o smålog och sambon undrade om det var den där shoppingtråden igen... Hehe, alltid

Jaha flickor söndag idag, då kan man snart börja vänta på post! Weeee!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-15 09:34:52 följande:
    Är helgerna så jobbiga för dig lilla vän Kanske snart borde söka för det där
    Oh ja då runt 12 tiden får jag alltid lite "postis abstinens"
  • Tjollabolla
    J essica skrev 2008-06-15 09:41:27 följande:
    Gomorron tjejer! Nu är jag helt ot men ni brukar ju ha koll på det mesta Ska på meandi party idag och då säljs provkollektionen ut. kan man då få tag på de saker som är slutsålda på meandi?
    Ja om du har tur. Fast provkollektionen finns ju oftast bara i en storlek, så det ska ju vara lite tur för att få tag i det man vill ha! Vad är det du suktar efter?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-15 09:42:59 följande:
    Ni är ju knäppa tjejer Själv gillar jag inte söndagar så där jättemycket då jag vet att snart ska mannen jobba igen, vill ha honom hemma jämt *ego*
    Håller med, tänkt vad skönt om båda hade fått vara hemma! Nästa helg är det ju midsommar och lite långhelg, så det ser jag fram emot Sen är det snaaart semester!

Nej flickor, nu lämnar jag er för ett tag. Vi ska till Eko & Rusta o lite sånt som man gör på söndagar
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-06-15 18:23:04 följande:
    Tycker ni att Noah ska ha en Småfolk sommarsuit med bilar? Har beslutsångest. Ovanligt?
    ABSOLUT! Den är sååå fin!

Godkväll på er alla Smyger åt mig lite data tid, Milo är ute med Rikard i trädgården. Sköönt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10