j o n n a h skrev 2008-07-17 22:04:32 följande:
jamenvisst, hur många olika som helst! och så vill man ju helst ha rea och allra helst fraktfritt också.. nja, jag är lite sugen på småfolks vita (är den vit eller typ beige?) suit med bilar, eller den med gröna äpplen! Eller nanoous gråa suit med splash-mönster! eller.. ja, jag vet inte!! andra förslag?? det finns ju så mycket fint!!ja, det är mysigt och såå roligt att köpa massa suits och andra kläder till bebis! nackdelen dock är ju att de växer ur allt så fort, när de blir lite äldre kan de väl ha kläderna längre? eller det kanske inte är positivt förresten för då får man ju inte köpa nytt lika ofta
Nanoousuiten finns på ajabaja på rea vet jag. Där finns det ju massor med småfolk med men de är nog inte på rea. Jag gillar den orangea med grodor på. Svårt för mig att tänka killkläder..

Småfolk hade en förra säsongen som är gul med bilar på, den finns säkert på rea nu. Superfin, tycker jag.
Det är ju lite delat tycker jag, jobbigt när de växer ur favoriter men jag letar ju alltid anledningar att köpa nytt...