• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon!

Här fick vi riktig sovmorgon idag. Så skönt!
    Jag vill med ha nya molosar nu. Nån som har koll på när de kan tänkas dyka upp? *längtar*

Nu ska vi ut en sväng.

cu

• Preggi

Tack tjejtriss för knapptröjan.. Ska prova den på en gång nu...

Angelinah vad fin Ida är i knappsuiten!

• Preggi
    belladona skrev 2008-07-18 14:06:05 följande:
    blir lite sugen på knapp printet efter era fina bilder
    Hej! Jag tycker att mönstret är fint men modellen på tröjan passar inte så bra på min tjej. Den var väldigt bred tyvärr...
    Saraia skrev 2008-07-18 12:50:33 följande:
    vad hade ni köpt; klänning el tröja check flower el orangeröd randig tröja(fr molo såklart) till randiga orangea muddbrallor??ska va t en 2 o en 4åring! Så sugen på dessa kläder men kan ej köpa allt t båda tyvärr........
    checkflower är jättefint print men jag tror inte modellen på tröjan passar till dom vida byxorna. Då tror jag mer på den randiga tröjan eller klänningen...
  • Preggi
    Saraia skrev 2008-07-18 18:21:21 följande:
    ok! bara tajts/leggings som passar t den modellen eller? å jeans passar väl oxå!klänningen e ju lite dyr....
    Det är väl en smaksak men jag tycker att eftersom byxorna är så baggy och vida så gör dom sig bättre till en tajt tröja.
    Jag har tittat på klänningen jag med och tycker att den är lite dyr men sååå fin!
    SmillaMilla skrev 2008-07-18 18:23:56 följande:
    Nu är jag stolt! Svea tog sina första steg i dag. Ja utan stöd då. Bild i bildtråden
    Åh, grattis vad kul! Man blir ju så stolt så man kan spricka!

Här verkar det lugnt idag med...
  • Preggi
    SmillaMilla skrev 2008-07-18 18:34:58 följande:
    ja precis så känns det, man vill berätta för alla. För att rulla runt och allt de gör innan känns inte lika stort som att gå
    Det är ju så stort när dom börjar gå! Ring alla du känner!  Jätteduktigt när man bara är 10 mån. På ett sätt är det ju skönt när dom kan gå tyckte jag. Man kan ju vara ute på ett annat sätt.
    Duntoffla skrev 2008-07-18 18:33:45 följande:
    Synd att den bara fanns i stora storlekar. Undrar om den ens kommer i mindre storlek. Har inte sett det. Vill inte har mer bodys nu.
    Jag vill egentligen inte heller ha bodys på M nu men molos tröjor är för breda för henne. Så det har blivit några bodys nu ändå... Är sugen på ett print till.. Får se om jag kan motstå det..
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-18 19:01:42 följande:
    Å jösses.. va hette det nu då??? ziggys nånting.. tjejtriss la ordern
    http://www.ziggys.biz/
    Saraia skrev 2008-07-18 19:26:17 följande:
    ni som köpt orangerödlila muddbrallor fr molo; vad matchar ni med?? kan ej bestämma om jag ska köpa dem el inte!?
    Jag har dom till båda mina tjejer. Kolla in i mitt galleri om du vill. Dom är ju lite svårmatchade måste jag säga... Men sååå snygga!

Shoppas det nåt här idag?

Angelinah, har du koll på om so cute har fått in molo nyheter?
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-18 20:31:05 följande:
    SmillaMilla--- Å det va tidigt det!!  Kommer bli en liten rallydam det då Va ner förra veckan, och hon sa slutet av Augusti skulle de få in *sent*
    Vad sent! Men undrar om de verkligen har koll? Det kanske kommer tidigare. Trots att jag bor ca 5 min därifrån så går jag nästan aldrig dit. Blir alltid så besviken på att det är så rörigt så tänker jag vad mkt bättre jag skulle kunna driva ett sånt ställe...

Jen80. Vad fina bilder i BT. Det syns verkligen att hon är äldre nu söta lilla Ava. Börjar tjocka på sig ser det ut som.. Så söt!
  • Preggi
    jompa skrev 2008-07-18 21:08:57 följande:
    Jag har ju bara varit där en gång men tänkte direkt när jagk om in i butiken att det här kunde man gjort bättre själv för det var rörigt, precis som du säger. Man fick liksom ingen överblick på vad de har och då orkar inte jag och skiter i att handla.
    Första gången gick jag bara in och vände. Synd för det skulle ju kunna vara bra...
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:14:20 följande:
    Ja, det är sent.. Men som du säger... Dom har ingen vidare koll heller Ja, de e rätt rörigt bland kläderna, varken storleks eller märkes sortering, man blir alldeles virrig när man letar nåt   Jag SKA ha det mycket mer ordnat än så
    Ska du öppna butik här i Nacka? Då har du ju en stammis iaf.. *jag* Jag har länge funderat på att öppna butik. Velade över att köpa gamla barnbutiken i Boo men jag ville inte då med Matilda nyfödd. Nångång skulle jag vilja driva en butik men det blir senare.. Men oj vad mkt ideér jag har!
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:22:49 följande:
    jo never nåw   men det är ju drömmarnas dröm, som jag fnulat på länge.. Man ska nog inte vela för mycket utan det är bara å dra igång, jag har velat ett år snart   Min tilltänkta parten fick ändrade förhållanden så nu blir man ännu mer velig, ensam liksom från start.. *scary*
    Man får nog jobba hårt, iaf till en början... Men det är det väl värt. Pyssla med det man älskar hela dagarna. Bara man får igång en webshop så tror jag att man inte misslyckas..
    Öppna en butik här!! Jag kommer jag looovar!
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-18 21:31:42 följande:
    Jo, att det blir supertufft i början får man nog räkna med, MEN jädrans vad skojsigt man skulle ha åxå Kan ingenting om web, så jädra dålig på det.. Iofs kan man ju få help med sånt Å måste supergenomsnacka detta med gubben igen, för femtielfte gången
    När websidan väl är gjord är det jättelätt att uppdatera. Inte för att jag är nåt proffs men man är ju gift med en datanörd..

Jag tror du kommer ¨ångra dig om du inte tar chansen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10