Duntoffla skrev 2008-08-07 20:22:44 följande:
Ja att det alltid är männen som opponerar sig. Undrar om de är homofober hela bunten? mortillsju- Svårt val med vinterkläderna! Bra med lång jacka, fickor mm. Det enda är att den ser väldigt stor ut. Fast det är ju inte vinter än michayla- vilken skön stil! Fina prickar på en liten goding!Jen- Fina grabbar i sandlådan. Vad fina du och Ava är! Hon passar superbra i den oranga Småfolken!Lillronya- Jag tycker absolut att bodyn passar de grå jeansen. Vilken kollektion är den bodyn ifrån? Snygg! Och cirkusen är E jättefin i! Blir mer och mer sugen på en suit eller body jag med... (till N alltså )
Ja, jag har bara testat den på en gång tidigare och då gillade jag den inte riktigt. Men nu tycker jag den är jättefin!!
mortillsju skrev 2008-08-07 20:30:34 följande:
Åhhh så fint! Jättehärliga färger! Jag har ju blomtunikan så kanske skulle jag slå till med ett par byxor av denna sorten att ha till?
Åh, klart du ska! jättefint ju!!!
Duntoffla: Ja, jag kan verkligen inte säga att jag är tjock nu. Satt och kollade på gamla kort idag och saknar min lite mer kurviga figur jag hade innan jag fick barn. Väger runt 10 kg mindre nu än innan jag blev gravid med Liam. Har ingen rumpa alls att tala om och brösten lär försvinna när det är färdigammat. Jag som alltid har haft bröst och rumpa

. När jag ammade Liam var jag ännu smalare och på vissa kort ser det närmare groteskt ut - anorexiasmal. Stl 34 (eller 25 i vidd) i affärerna fick jag på mig utan problem och ofta var de lite stora. Inte lätt att hitta stl 32!! Och jag är nästan 170 cm. Nu kan jag ha stl 34, men ibland är det för litet. Så ja, lite bullar gör mig inte tjock iaf

...