Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Loveliva: Va fint stjärnlinnet med de blå och röda stjärnorna är. Har inte tyckt att de färgerna är nåt speciellt innan, men tycker om det mer och mer. På din sötis var det jättefint!
Loveliva: Va fint stjärnlinnet med de blå och röda stjärnorna är. Har inte tyckt att de färgerna är nåt speciellt innan, men tycker om det mer och mer. På din sötis var det jättefint!
Goddag på er i tråden!
Har varit nere i Karslskrona i några dagar och hälsat på min bror och hans familj. Var inte ett dugg planerat, men så blev det. Har varit intensivt med roligt. Deras lilla Tyra är 2 mån äldre än Ilon och de har så roligt tillsammans. sen har de Embla som är 5 år, så hon och Liam leker.
Ilon har VÄGRAT att somna borta, så jag har fått gå med honom i vagnen när det har varit dags för att sova och sen lyfta över honom till sängen. Lite jobbigt, men han har typ aldrig sovit borta så det är ju inte konstigt.
Var inne i stan och kollade in en affär som sålde Småfolk. Lite rea på kortärmade tröjor så jag stod och höll i den fina blå med vita elefanter (till Ilon), men vi har verkligen inga pengar den här månaden, så jag MÅSTE hålla igen. Tråkigt med sant !! I augusti skulle även nya SMåfolk komma och då är man ju sugen på att se de och antagligen köpa med
.
Massa fin shopping i BT (och finfina barn såklart !!). Molos tärningtröja var ju jättefin på. Trodde jag verkligen inte när jag bara såg den på bild...
Angelinah: Härlig blomrumpa !! Så gulligt! Har inte kollat på suitarna, men det lär ju inte vara på varje suit, så du hade ju tur som fick den så klockrent hehe.
Åh, längtar till Ava kan ha sina nya molosar... nackdelen med att köpa lite stort.
Sen 10.30 har han ju sovit !!
Preggi: vi vet hur det är att ha barn . Alla tror vi att våra barn är värst, men det sköna (och det man får trösta sig med) är att det alltid finns värre
...