Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-16 22:33:23 följande:
    Så nu sover Maia i mammas säng...på tvären! Så vart ska mamma sova har hon tänkt?  Får väl försöka bära över henne till hennes säng..med stor risk för att hon vaknar och proceduren får börjas om
    Mamma får knöla ihop sig på soffan
    (eller lägga sig smått dubbelvikt brevid kom jag på så inte lilla Maia druttar i golvet Fundersam)
    svischan skrev 2008-06-16 22:29:23 följande:
    Åh, ettårs åldern är underbar... den kan jag sakna emellanåt... får nog köpa sviskon snart som vår dotter vill=)
    HAHA, min mamma skulle gå till Domus och köpa en syster beodrade jag henne
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 22:41:04 följande:
    haha jag kom på mina föräldrar med att kramas o pussas en gång o bara skrek till "NEEEJ SLUUUTA, inga fler barn!!" Jag var 4 år Har 5 syskon Min systerdotter däremot tjatar på mig nu att skaffa henne en lillasyster  Hon vill också ha en Maia ju Lite svårt bara...tror inte syrran blir så glad om jag hoppar på hennes man  (nej usch...där gick nog humorn lite för långt )
    asg! Näää'ru jag skulle avråda dig faktisgt   (fast det är väl klart hon vill ha en liten Maia)

Ja du det där har jag fått käka opp många ggr kan jag lova. Hon gick t Domus 5 ggr efter det hon och jag ångrade såååå att jag bett henne (inte idag dock nu e d ju kul)
  • Fantastiska Skatt
    september 01 skrev 2008-06-16 22:47:23 följande:
    Redan ordnat..

Grattis till stora killen

Får tacka för ikväll, nu pallar inte ryggen att sitta här längre... Shoppa gärnet
  • Fantastiska Skatt

Butte --- VV tröjorna - Skatten har en i 92, den är stor men inite FÖR stor så det ser konstigt ut. Han och Bia e typ samma size

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 13:13:32 följande:
    SUPER !! tack då blir det en 92
    Här är förra säsongens i 92 och bilden är tagen på 1 års dagen så han har ju vuxit i den nu
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 13:10:47 följande:
    Hej hej skattens mamma
    *vinkar*
    jompa skrev 2008-06-17 13:14:26 följande:
    God dag i stugan. Hur står det till?
    Jo tackar bara fint fast Skatten har fått massa mystifistiska utslag/prickar Fundersam Ser inte riktigt ut som varken svinkoppor el vattkoppor om man jämför m bilder på andra barn. Ska t bvc imorgon kl 8 när inga andra ungar e där

Själv?
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-17 13:15:29 följande:
    Åhhh fina skatten
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 13:16:22 följande:
    fina skatten m tuffa frissen
    Tack
    Buttelina skrev 2008-06-17 13:16:39 följande:
    tack så mycket han är sååå söt åhh vill klämma och pussa på honom isabel blinkar lite
    Skatten ger en liten slängkyss bara, är lite rädd att smitta tjejjen
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 13:20:36 följande:
    Skatten: uppdraget utfört (BT) Djuuup koncentration när man läser bok...
    Naaw  Där ser du, jag SA ju att hon skulle bli så fin i de färgerna *envisa Thea mamma *
  • Fantastiska Skatt

Hörru' Lina nu har glödlampan gått sönder igen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10