Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-17 13:23:05 följande:
    Bara bra här.Längtar efter sommaren som försvann, nu åskar och regnar det igen, samma visa varje eftermiddag.Men det är ju så det är på midsommar så
    Vad skönt, och fina tröjor fick du idag också
    Hmm ja vi hade rejält busväder igår med hagel/ösregn och åska Fundersam men idag är det lite sommar känsla igen iaf även om det blåser kallt. Solen skiner åtminstone från en klarblå himmel!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 13:26:11 följande:
    förresten jag fick hem en småfolk klänning till idag den lila med hjärtan på och gula kantband, så himla fiin. Isabel slet den ur händerna på mig och la den på golvet, plattade till den lite och sen sa hon "jättefin, ta poto mamma"
    ASG!! Söta söta fina lilla Isabel, hon börjar lära sig rutinerna nu  
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 13:23:46 följande:
    Jo du sa ju det Ska lite på dig nästa gång
  • Fantastiska Skatt

Näpp, nu måste jag slita mig - snart kommer en hungrig svärmor

• Fantastiska Skatt

God kväll

Liten sover, svärmor har åkt, sambon fixar m bilen (ovanligt va?) Skatt mamman ensam med datorn och en stor kopp kaffe - precis som det ska va

Hoppas det nåt?

Underbara bilder i bildis as always!!

• Fantastiska Skatt
    Knyttet88 skrev 2008-06-17 20:30:34 följande:
    Jag har kollat på frottéklänning, velorbyxor och frottédress. Känns som att 92 blir tokstort då hon bara är 13 månader. men är kläderna små i storleken så är dem........
    Frottédressen är lite underlig i stl. (undrar hur de hollänska kidsen ser ut ) Den är relativt kort axel - gren men låååång i benen. Min grabb har lång överkropp och har stl 86 vilket är precis på gränsen nu, hade behövt 92. Benen blir långa oavsett men funkar finfint m uppvik.
    Han är ca 81cm och väger runt 12kg skulle jag tippa
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-17 20:42:45 följande:
    Låt mig gissa........................................ehhh Småfolk
    Småfolk??? ..... men Buttte gillar väl inte Småfolk??.....  
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 20:57:48 följande:
    förresten småfolk klänningen beställde jag, så den kommer inte på bild förrän på förhoppningsvis torsdag
    Du e galen kvinna
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 21:02:25 följande:
    ja, just det ja var nu snälla annars ljuger jag för er angående storlekar och sånt
    Oskyldig  Kyss

Hörrni' *stans största bekymmer här* Vi ska ju åka bort ett antal dgr igen och jag har sååå svårt att packa till lillfisen, vill ha med hela fina garderoben Hur många ombyten per dag är legalt tror ni
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-17 21:14:28 följande:
    minst tre ombyten om dagen
    Okey, och man vet ju inte hur vädret blir så tre ombyten/dag för varma dagar och tre ombyten/dag för kalla dagar - det bli lagom va?
  • Fantastiska Skatt

Butte ---- underbara Isabel

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10