Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-07-09 00:01:14 följande:
    GRATTIS ... wow ... så skojsigt!!! Men gud va kul och för Maia ... åh underbart med resa på det med Jätte grattis!! Preggi- Neh hitta inget

Haha Maia är bara förbannad på sin pappa hela tiden och skriker "NEEJ inte pussa mamma" Svartsjuk liten dam, van vid o ha mamma helt för sig själv

Du såg ju oss på valborg...det var väl ungefär då som vi började träffas mer och mer vi två. Innan brukade han ju ha Maia själv o vi träffades typ aldrig. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna lita på honom igen men han har förändrats så mycket och jag känner verkligen att jag kan lita på honom denna gången.

• Zvartaliljan
    Saraia skrev 2008-07-09 00:08:02 följande:
    zvartal: vilken stl köper du t maia i molo? 92?
    beror på vilket plagg men mest 92 nu ja. Tröjor och byxor är fortfarande lite stora i 92 så 86 sitter bäst men jag köper så hon kan ha dom lite längre.
  • Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2008-07-09 00:09:04 följande:
    Hur är småfolk i storlekar? typ jackor och tröjor?
    Tröjorna är normala till lite stora tycker jag. Maia kan fortfarande ha 74/80 men 86/92 sitter bäst. I kortärmat kan hon faktiskt t.o.m ha 98/104 men då sitter de rejält pösigt.

Jackorna beror på vilken modell du menar? Jag har 86/92 till Maia i svettisjackan med krage. Sitter perfekt. Sen har jag en lila fleecejacka och en svettisjacka med luva i 98/104 som är lite stora men de går att använda
  • Zvartaliljan

Nu måste jag verkligen uppsöka min härliga kudde jag också. Maia lär väl vakna om sisådär 6 timmar 

• Zvartaliljan

Godmorgon!

Ang.NS så har nyheterna visst kommit nu Eleraff hade fått in dom igår...tyvärr hade hon dom i butiken i Borgholm och jag var ju i Kalmar så jag kunde inte kika

• Zvartaliljan
    Mosen08 skrev 2008-07-09 14:57:45 följande:
    Nu har jag varit en sväng på eleraff, men det fanns inget nytt från nova star, bara det som redan finns i webbshopparna
    men åh...hon i butiken i Kalmar igår sa ju att de fått in nytt från Ns i borgholm...men hon verkade ju inte särskilt kunnig förstås...så det var nog bara "gamla" NS-kläder som hon packat upp där då...hon hade ingen aning om vad jag menade när jag frågade efter rymdbyxorna från Molo heller...hon sa först att de nog var slut eftersom det inte hängde några framme så jag fick förklara att de faktiskt var nya så de nog inte ens var uppackade än.
    och kan ni tänka er att Malin anställde henne över mig... jag sökte alltså jobb där men denna tjejen fick jobbet då hon hade mer butikserfarenhet (jag har ju "bara" erfarenhet av hemförsäljning)...dock noll kunskap om kläderna...lite bitter är jag över det som ni märker
  • Zvartaliljan
    Mosen08 skrev 2008-07-09 15:39:37 följande:
    [citat]men åh...hon i butiken i Kalmar igår sa ju att de fått in nytt från Ns i borgholm...men hon verkade ju inte särskilt kunnig förstås...så det var nog bara "gamla" NS-kläder som hon packat upp där då...hon hade ingen aning om vad jag menade när jag frågade efter rymdbyxorna från Molo heller...hon sa först att de nog var slut eftersom det inte hängde några framme så jag fick förklara att de faktiskt var nya så de nog inte ens var uppackade än.och kan ni tänka er att Malin anställde henne över mig... jag sökte alltså jobb där men denna tjejen fick jobbet då hon hade mer butikserfarenhet (jag har ju "bara" erfarenhet av hemförsäljning)...dock noll kunskap om kläderna...lite bitter är jag över det som ni märker[/citatHon som jobbade här idag verkade inte heller förstå vad jag menade, hon hade ingen direkt koll på läget alls... hur ser hon ut som du menar?? blond eller brunhårig?
    blond ung tjej. Jobbar en brunhårig lite äldre tjej där ibland också som inte heller verkar veta så mycket...
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-09 15:46:31 följande:
    zvartaliljan -- eh, verkar som hon gjorde en liten felprioritering när hon anställde NS nyheterna kommer väl först i mitten av aug?

Jo det tycker jag absolut Hon blev kanske skrämd för att jag faktiskt vet mer om kläderna än va hon gör Kan ju hjälpa till med storleksval för de flesta märken t.ex....och framförallt inspirera folk till att köpa ...men men...inget jag ska gå o grubbla över längre. Hon gjorde sitt val...

ja jag trodde också NS skulle komma först i Augusti så därför blev jag lite förvånad när denna tjejen sa det igår att det kommit nyheter då.

• Zvartaliljan

Vilken söt småfolkskille i bt (och alla andra barn med förstås!)! Har ju den tröjan hemma till Maia men den har inte blivit använd ännu, får nog användas imorgon tror jag

• Zvartaliljan

Åh vad fin rymdtröjan var med printärmar! Den bara måste jag nog ha Hojta till när den finns i någon webshop!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10