Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 22:36:50 följande:
    nä, det var det inte.. lite kanske, säljer det för att hon inte gillade halterneckmodellen det är ju sååå fint!
    nej Maia är inte heller så förtjust i det...NS-linnet bara ligger här
  • Zvartaliljan

Godmorgon

Åhhh sitter o har ånget...jag vill så gärna shoppa molonyheter men måste ju få ut lite på T först så jag sitter på fingarna Hemlis
    Finns de ingenstans där man kan välja faktura

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-07-04 07:12:43 följande:
    God morgonAnnacill har faktura.
    mmm men där hade de ju inte mycket
    Vill ha ägbody och leggings i 92 (skulle ju inte ha fler bodys men börjar med den så får det bli tröja senare) och en rymdsuit i 92 (sååå underbart fin som pyjamas ju!)
    Katterna vill jag också ha men väntar nog lite med dom....
  • Zvartaliljan
    belladona skrev 2008-07-04 07:34:02 följande:
    jag fundera okså på att köpa rymden som pyjamas tycker den är så fin
    fast 349kr för en pyjamas känns sååå mycket
    kanske ska ta ett par rymden byxor o ha till ett linne på natten istället...hmm...för det kommer väl rymdenbyxor?
  • Zvartaliljan

O jag har inte hämtat ut mitt paket från kidscorner än så det ska jag göra idag. O så hoppas jag på min appamanklänning från gräddhyllan

• Zvartaliljan
    belladona skrev 2008-07-04 08:00:15 följande:
    det är ju mer praktiskt okså för egentligen använder Tara suit längre ,tycker knäppning blir så jobbig ... få nog fundera o kolla lite vad som finns . Rymd byxor fanns väl på hippo ,undra om det prinet kommer i linne ,annars få det blir tröja ,men då blir det väl ännu dyrare pyjamas .
    har för mig att jag såg linne i katalogen Fundersam vet iaf att jag såg ett äglinne.
    Skulle helst köpa linne och byxor i både älgprint och rymden.  Tycker linnena borde ju kommit nu med första leveransen...så de kan användas i sommar också.
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 15:42:21 följande:
    Undra hur stor/liten Theas pop overall är t vintern. Stl 80 men den känns ju rätt rymlg alltså. Va rätt stor i vintras även om det gick...
    Jag hade 80 i po.poverallen hela vintern till Maia och nu till vintern är nog Thea precis i Maias storlek tror jag. 80 i Po.p var större än 86 i lindexoverall. Lika stor som Molo i 80.

La in en OT-bild i BT på Maia i Appaman
  • Zvartaliljan

loveliva - Tack men jag tror att hennes pappa gillar den bättre än vad jag gör
    De är ute i lekparken nu. Jag "lagar mat"

• Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 15:50:20 följande:
    Aha men då låter det ju lovande. Har ju inte kollat på overallen på ett antal månader nu så jag minns inte riktigt... Du menar "riktiga" overallen fr Molo va?
    ja den riktiga har en grön i 80 hängandes i garderoben som jag hoppas ska passa i vinter om inte gummsan får för sig att växa en massa helt plötsligt
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 15:50:56 följande:
    jasså är det så du maskerar det
    Äh, måste ju få lata mig lite när han väl är håär
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10