Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

vermilion skrev 2008-07-17 13:56:37 följande:
    Har inte hunnit prova dom, storlekarna är nog normala, byxorna är som Meandis i längden om du har nån koll på det? Kvalitén har jag ingen aning om, tror faktiskt inte den är superbra men helt okej säkert.
    Ok! Va lite sugen ett tag undra om jag ska beställa nåt
  • CamillaJ
    seadwarf skrev 2008-07-20 01:43:05 följande:
    Hejhej.. har inte orkat läsa ikapp tråden.. har varit hos min mor o syster i Södertälje några dagar... shoppade lite på hippo.. en hummersuit från IdaT och en ny molobody med älgar till Emelie och en blå/orange katvig t-shirt o en rosa novastar t-shirt åt Hampus.. Idag beställde jag några Elodie Details saker åt Emelie från phunkycool och Ej Sikke Lej bullrider t-shirt och byxor åt Hampus.. Har även fått hem den där Molo t-shirten med en elefant på som jag köpte på tradera om ni minns.. hittade ingen fläck på den ens (skulle ju finnas en liten bak på halslinningen).. så jag är nöjd ... Emelie fick en jättesöt tunika från Serendipity av morfar oxå :)... Det mesta som köps nu är dock lite att växa i.. jag vill ju använda nu ;p.. men är ju dumt att köpa sånt som sitter precis också kanske... La in lite bilder i BT....
    skulle precis stänga ner men så fina bilder du lagt in i bildis... åh va sööööt!! Och du var ju jätte söt! Och så fina kläder....
    Härligt med shopping med !!
    Men nu säger jag god natt Kyss
  • CamillaJ

LoveLiva - Stooooooort GRATTIS !!!!!!!!  
    Gud så kul och så fina så...

Ingen som fått in nya NS? Nån webshop...
    nåt mer Molo?
    Läste lite bak.. men va inget om de så jag antar att det inte kommir nåt av det

• CamillaJ

God kväll tjejer... usch ja har inte tid att sitta här så mycket nu när man jobbar ..har inte shoppat på ett tag eller jo i fredags gick in i en affär på väg till min mamma innan jag skulle ut med en massa kompisar då hittade jag ett par jeans och blev kär.. jag som ha svårt för att hitta snygga Men det var ju kul !!!
    Sorry för OT
    men ni har lagt in helt underbara bilder på era sötisar ju!

LoveLiva..... ja! Herre jisses... villken söt-tös du har!! Helt underbar...

• CamillaJ
    Duntoffla- Ja det är så kul när man hitta till sej själv med ..man handla kläder till barnen så kommer man in i en ond cirkel som är svår att ta sej ur haha.. men så shoppa man lite till sej själv och så ja hamna man i den cirkeln eller så kan man ju råka hamna i båda
    Äsch det jag vill ha sagt är att ja det är kul när man köper till sej själv i bland med !! Flört
    isold2003 skrev 2008-07-21 21:55:35 följande:
    God kväll!
    Heeeeeeeeeeeeej... Allt väl med er?
  • CamillaJ
    Lina med Liten skrev 2008-07-21 21:58:42 följande:
    duntoffla: goskillen! Så söt han är! Vad glad man blir när man hoppar in i BT o ser så söta barn o snygga kläder
    Ja jag säger det med... Dom är så fina allihop!
  • CamillaJ
    isold2003 skrev 2008-07-21 22:04:14 följande:
    Bara bra! Funderar på vad det ska bli för Moloinköp, trevligt huvudbry Hur går det med löpningen? Jag sprang 2 mil i lördags
    Whohoo... vad duktig du är  !!
    Jag var ute ikväll men gick bara rask promenix.. jag cyklar 1 mil om dagen iaf Till jobbet och hem.

Duntoffla- Exakt!! Så är det ju ....
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-21 22:25:20 följande:
    Godkväll!Äntligen hemma igen. Full rulle hela dagen. Först på skansen och sen har vi varit hos svärmor. Tror att tjejerna kommer sova gott inatt.. Såg att EST har fått in mer molo. Vad tyckte ni om dom? Nån mer som fått in? Jag har inte läst tillbaka? Söta fina barn i BT som vanligt.. Duntoffla, jag tyckte inte att det randiga setet såg så stort ut. Han var väldigt fin i färgen iaf!
    Oj okey hoppas er dag varit trevlig

Kollade in hos dej lite Kom och tänka på va M har lockigt hår !!!
    P har ju inte alls så ... Åh dom är så otroligt fina!!
  • CamillaJ

preggi- Åh va fina i bildis!! Åh så söt P är på sin cykel
    Isak ska ta hand om Albin jämt om dom är ute så det inte händer ngt så sött.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10