Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Men dom randiga nya molo byxorna med lång mudd var kommer dom i för färger ??? Är det bara orange och lila eller?
    Vad är det för material ...???

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-11 00:09:32 följande:
    Vad skönt att det är så nära. Oj, ska du börja redan på måndag? Känns det bra? Jag börjar 18/8 och M börjar 11/8..Vad är det för cykel? Jag har ingen aning om byxorna. Hoppas att Matildas kommer imorgon från lilla max. Då vet jag mer.. Jag tog 92 från baby till henne. Hoppas dom passar...
    Ja okey! Ja de är så nära huaaa.. hehe!! Det känns kanon, nervös med nytt ställe samtidigt som man är lite sådär fär att man varit med barnen så mycket nu men det känns skönt de känns nyttigt!

http://www.teamsportia.se/produkter/cykel/?p=8591&search=1&vm=18&dhj=4
    Hehe den är det fast inte den färgen, va ett år sen vi köpte den hittade inte den vi har men Isaks är vit och svart!!!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-11 00:28:30 följande:
    Har du fått förlängt eller är det här för ett par veckor bara? Vad kul att det känns bra! Cykeln ser jättefin ut! Nåt likande ska P få. Fast hon vill nog ha rosa.
    Detta är nu ett vik på 80% på 5 veckor.. nu sen få vi se. Jag söker ju fortfarande andra jobb och ja nej vi få se kan ju hoppas att de blir mera vik sen.. palla inte me de dära med att dom ska ringa om dom behöver någon hattigt och jobbigt när man ha familj!
  • CamillaJ

Min kära son sitter i soffan bakom mej Fundersam..
    Albin!
    Han vägra ligga i sin säng och bara gråter och gråter så nu fick han som han ville.
    Men jag ska väl lägga mej med honom när han lugnat sej lite!!
    Tur man ha en nerevåning så man kan ta ner honom annars vaknar ju hela familjen

• CamillaJ

Preggi-
    Nej han vill nog mest bara vara uppe ehehe...
    men äsch de får han va eftersom jag är det!

Usch tvätten de lät inte så skoj vid denna tiden Skrikandes....

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-11 00:49:17 följande:
    Nä det är ingen höjdare men M hostade så hon spydde och jag vill inte ha det liggandes till imorgon... Men den är klar nu så jag ska lägga mig jag med.. Godnatt
    Ja usch då okey!!
    Ja god natt ... sov gott ska med krypa ner nu! Hoppas att Albin sover i soffan just nu så jag får sova i min egna säng!!
  • CamillaJ

God dag/morgon..äsch mest dag va? Hehe...
    Ja usch min natt har varit jobbig Skrikandes som sagt så var Albin vaken igår och sen när vi skulle lägga oss skrek han och grät och ville inte sova han skulle ha massa saker ifrån kylskået och köra med morsan sin men icke la honom i sängen och bara lyssnade på den stackars gråtande lillskrutten, risken är stor att de bli så varje natt om han ska hålla på att ha saker!! Så inatt var han nog vaken till ca 3-4 ... sen vaknade jag 4.30 gick in till mej sen kom han 5.30 typ och sen Isak super pigg kl.. 7 Fyyaaa... *Gääääääsp*

Här regnar det som attan och vi som skulle med ett par kompisar till skälby idag och  har fika och sola lite! Jaja.. hoppas nåt kommer på lådan iaf!

• CamillaJ
    Angelinah skrev 2008-07-11 10:41:54 följande:
    God morgon Gud så vi sover här alltså å Ida e inte uppe än   *måste väcka*Kanonväder ute verkar det vara åxå Kanske man ska köpa nån flaska vin o lite god mat till i kväll
    God morgon! Jasså hon sover fortfarande hehe men hon sover inte middag el?
    Åh lyckos er som har kanon väder, det hade jag behövt idag!!
    Åh flaska vin och god mat låter som en bra idee kanske skulle satsa på det jag med

Mina molo byxor kom iaf idag Fiiiiiiiina!!
    Måste testa sen
    Tycker att matador är sega, nån som också beställt där nylingen?
  • CamillaJ
    nikki2006 skrev 2008-07-11 10:49:07 följande:
    Usch vad tråkigt. Du måste vara hur trött som helt. Men stå fast vid reglerna. Det har du ien om några dagar när han har accepterat det. Försök sova lite i eftermiddag annars orkar du nog inte hela dagen
    Ja fy nu är det lite bättre men just där vi frukosten huuaaa trodde inte jag skulle överleva dagen !!
    Tur man inte börjat jobba än usch tänk om det skulle blir så nästa vecka uscha va trött man ska vara för antar att det händer fler gånger. Han har krånglat rätt mycket på sista..
  • CamillaJ
    nikki2006 skrev 2008-07-11 10:56:33 följande:
    Skall du gå tillbaka till jobb nästa vecka?hur känner du för det. jag länktar inte kan jag säga. man saknar väl den högra lönen i och för sig men med ytterligare dagis pengar och långt att pendla med bil så tror tom jag att jag kommer gå minus på att börja jobba suck
    Hehe ...jag har varit hemma 2 år nu och Isak har varit ifrån dagis 9 månader snart så jag känner att det kommer att bli helt ok !! Nu i början är det väl en omställning men det ska bli skönt att komma ut i arbetet igen och träffa nya människor eftersom vi flyttat hit för några månader sedan så känner jag ingen så så det har varit många långa dagar här hemma med. Så ja nu när det kommer igång med jobb och dagis får man lite mer att göra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10