Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jojoa: Vad har annacill för öppettider??

• lillronya
    Preggi skrev 2008-06-10 23:04:51 följande:
    God kväll i tråden! Nån som shoppat nåt kul? Jag råkade visst köpa en till småfolk t shirt nu, hmm jag som inte skulle köpa nåt idag. Men det är så svårt att låta bli ibland.. hehe Heja Sverige!
    gokväll!

Shoppade innan idag, nu bara glanar jag på allt fint.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:07:25 följande:
    God kväll!Och jag bara pustar ut efter två dagars studentande. Gosh det tar på krafterna att vara en mamma. Inget shoppat
    Är ni klara med studenten nu?
  • lillronya

Det är så roligt! Vi är bjudna på student på fredag men hon som ska ta studenten ligger ju på bb med sin lilla Nellie som föddes natten till igår.
    De hinner väl lagom hem till att gå ut.

Å Nellie ska bli fin i uttrar.

• lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:10:18 följande:
    Japp! För detta året Igår var det min stora duktiga pojke som tog studenten Idag var vi iväg och fick se honom ta emot ett stipendium för "Bästa elev". Och nu på kvällen var det studentmottagning för småbarnens pappas stora flicka *rörig familj* Är allt bra?
    Å vad du måste vara stolt!!
    Här är det några år tills det är dags för studenten. Konfirmation blir det nästa år....

Här är allt toppen!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:11:52 följande:
    Wow! Bebis och student samtidigt. En del är snabba de!!
    Jag gjorde också så fast jag fick bebisen två veckor efter studenten.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:14:28 följande:
    Åren går fort. Nästa år har vi en konfirmation och en student. Man blir van till slut med stora kalas med ett 40-tal gäster. det är härligt att se dem bli stora de små. Så duktiga och vad stolt man blir!!
    Vi har sån tur att få ha många ungar och ha de i så olika åldrar samtidigt!!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:16:02 följande:
    DUNTOFFLA Ja man kan ju inte annat än bli tokstolt över sina stora fina barn. Och så har man de små som drar de stora i benen. Man kan ju bli religiös för mindre Och jag som tyckt jag varit snabb med barn Men jag var i alla fall 21 år när jag fick mitt första.
    Det är ju snabbt det med!

Jag var 19½.
    Vår Emilia, som vi fick då, dog ju tyvärr. Det var man kanske inte riktigt mogen för, men det blir man väl heller aldrig....

Drygt ett år senare fick vi nästa tös.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:18:08 följande:
    Inget har jag lust att handla heller Konstigt Kan ju bero på att jag mest av allt vill sova ikapp hehe. Men tror nog att jag ska ta en tur till min barnbutik i veckan och fylla på lite i lillasysters garedrob.
    Alltid roligt att fylla på garderoberna!!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:20:09 följande:
    Så tragisk och sorgligt! Jag tror aldrig man blir mogen för det och det ska man ju inte behöva bli heller. Jag antar att ni blev väldigt snabbt vuxna efter och med den sorgen. Och tur att en liten kom till er så snabbt efter.
    Ja utan MIchaela vet jag inte hur det hade gått....
    Man mognar enormt och det tog åratal för våra jämnåriga att komma ikapp, kändes det som.
    Och vi har nog växt fast i varandra eller nåt. I år har vi varit tillsammans 17 år. Det är halva mit liv!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10