Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-06-11 22:15:04 följande:
    La in 2 bilder i bildis.. första är hemskt dålig men dom var ju så söta ..
    Fina bilder! Måste nog ha midiappletröjor..... En svart o en rosa..... Vad gör den här tråden med min hjärna?
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-11 22:17:32 följande:
    jag blir nog kvar nån minut, sambon gick o la sig kl 19 så han får gå upp med ungarna imorrn
    Det är bra!! Härligt att gå och lägga sej tidigt nån gång. Vet inte när jag gjorde det sist....
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-11 22:28:21 följande:
    Preggi- skönt att det kommer bli bättre. Förstår att du känner dig rörd av att se henne upptäcka världen på nytt. Bra att bvc finns ibland.Inte ska du känna dig dålig som förälder, man gör alltid sitt bästa och nu blev det ju bra iaf. BVC vet ju vad dom ska titta efter, en annan kan ju bara jämföra med sin första.Jag ska också börja i augusti och ska också försöka hitta ett jobb. Jag har sökt ett som jag sååååå gärna vill ha, men vi får se vad som händer.
    Jisses vad still det ska bli i tråden i höst då, om alla ska börja jobba. Jag börjar i september.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-11 22:32:57 följande:
    Nån minut här o där ska jag nog finna ändå att ägna tråden
    Ja vi ser väl till att hinna med!

Mina ungar går också upp tidigt, men de här sena kvällarna är min ensamtid och den är bra. Sova får jag väl göra sen när jag blir pensionär, eller nåt.
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 22:35:04 följande:
    Herregud ni har väl uppkoppling på jobbet
    Javisst!!
    Preggi skrev 2008-06-11 22:36:50 följande:
    Är dom? Hur tidigt upptäcktes det? Har synen förbättrats mkt? Matilda har 8,5 och det var mkt sa dom. Jag har noll koll på glasögon. Men försöker lära mig så gott jag kan nu.. Ni som ska börja jobba, ska ni jobba heltid?
    Nä jag jobbar 75% fast jag har "obekväma" (fast jag tycker de är bekväma) och oregelbundna arbetstider.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-11 22:46:26 följande:
    Neeeej! Ni får inte börja redan allihopa! Vad ska jag då göra?
    Men vi kommer ju säkert att hänga här ändå.
    Jag har ju massa ledig tid. Lyx på det sättet att jobba som jag gör. Ingen barnomsorg har vi heller. Bäst!
  • lillronya

Duntoffla: Jag jobbar på ett boende för handikappade. Boendet är kombinerat med korttidsverksamhet som fungerar som avlastning på helgerna.

• lillronya

Duntoffla: Nä jag kan inte lägga schema själv, efterhand. Hade det så innan.

Eftersom min man också jobbar inom omsorgen och jobbar få men långa pass så kan vi pussla ihop våra scheman.
    Nu gör de nytt schema på mitt jobb. Då sätter de inte mina pass samtidigt som min mans. Förstår du?
    Varannan helg jobbar vi båda men beroende på hur våra arbetstider ligger krockar det inte så mycket. Och när det krockar tjänar stora tösen extra fickpengar genom att passa småsyskonen. Hemskt va?!

• lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:46:13 följande:
    Tror det lutar mest åt den, tyckte den var fin och stilren på nåt vis, vill inte ha en massa färger. Plus att jag funderar på att göra lite stars på underarmen. Hua, lär ju bli värsta tatuerade morsan när detta är klart Annars får vi väl hoppas att det gör så ont att jag inte vill göra flera
    Hahaha vi kan ju börja tävla om den titeln om du får allt det där gkort!

Gokväll förresten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10