Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-13 21:57:11 följande:
    Inte M heller, men man måste ju bädda till mamma som sover bredvid. Jag fryser jämt när jag sover.
    Apropå det- funkar det inte bättre med nya sängen?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-06-13 22:02:49 följande:
    Japp! Fast jag vet inte vad de har för färger kvar.
    Jag inboxar dig!
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:03:58 följande:
    Duntoffla: håller tummarna för din jacka... ska det äntligen bli av nu
     Hånas du?
    jompa skrev 2008-06-13 22:03:30 följande:
    Ganska bra men ibland sitter hon på golvet och gråter men nu är det lättare att få henne att somna om i alla fall. Blir inte lika arg.
     Vad skönt! Då kanske det är på väg åt rätt håll i alla fall.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:09:28 följande:
    Duntoffla: bara liiiite! Men jag håller seriöst tummarna för att du får göra ett fynd!
     Fynd är alltid kul! Såg att du fått den fina Småfolkssuiten idag.
    jompa skrev 2008-06-13 22:09:29 följande:
    Hoppas det. Men det är ju fortfarande spring in dit några gånger på kvällen.Nä nu ska jag gå och lägga mig och läsa mina nya tidningar som kommit i veckan Natti tjejer, shoppa lugnt............NOT
     Trevlig läsning!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-06-13 22:30:52 följande:
    Nu ska jag ta och hoppa i säng. Ser fram emot utfflykten imorgon Godnatt och shoppa väl!
    Gonatt! Sov gott!
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:32:50 följande:
    Sov gott!! Och TACK för förmaningstalet, det hjälpte tydligen Han Sooooover!!!
    Vad skönt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:40:51 följande:
    För ett par veckor sen så skrämde en påfågel livet ur Thea Den började skrika högt när vi stod precis brevid... (Har du hört en påfågel gapa så förstår du) Thea gallskrek och klamrade sig fast vid mig... Vi va tvungen att gå så hon inte såg den mer... stackars Thea
    Åh herregud! Jag hade blivit livrädd! Hyser stark avsky mot fjäderfän!
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:39:35 följande:
    *mamman går å hämtar glass och försöker kyla ner hôvvet lite*
    Gott! Bjussar du? eller är du sur för trackningen förut?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-13 22:43:33 följande:
    Gokväll i tråden!!Händer det nåt skoj idag?Nu har vi varit på studentfiande och kikat på den lilla söta bebisen. De blev jätteglada för uttrarna!
    God kväll! Åh, vad mysigt att få klämma på lite bebis. Kul att de gillade uttrarna!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 22:48:51 följande:
    Åååå va mysigt *gogosbebbe* Kul att uttrarna va uppskattade!Jag har faktisgt länge funderat allvarligt på att köpa en liten micro uttersuit, för blir det syskon här så MÅSTE jag ha en sådan!!Nu när systeryster ska ha bebbe kan man ju ge t den om inte annat
    Du är storsint du! Cred till dig!

Jojo...skyll på din syster att du ska köpa en uttersuit...bebbeplaner på gång månne?

Fast jag förstår dig, det finns en del saker som jag funderat på till en liten när jag sett. Andra gamla molosar som den vita med flerfärgade stjärnor, regnbåge osv. Man vet ju aldrig...
    lillronya skrev 2008-06-13 22:50:10 följande:
    Störtmysigt med bebisen! Lånade lite. Stackars mamman var helt slut. Fick ju bebin i måndags och så tog hon studenten idag. Massa folk och allt...
    Det förstår jag. Strongt gjort. Själv hade jag inte orkat med det.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 23:12:44 följande:
    Hmm vet ej, d va ju uppe i helgen och vi ska iväg över midsommar sen ska andra syrran komma efter det men därefter nångång kanske jag kommer iväg *pjhu stor familj* Tänkte du på en dejt eller att du skylle fly Götet
    Ja, det är ju lätt för männen att tycka saker De slipper ju ha svettningar, svullna fötter, foglossning och halsbränna...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 23:30:30 följande:
    Prata inte om det ... hade ingen rolig grav. sjukskriven fr aug tills han föddes i jan. och ff problem m fogarna nu 1,5 år efteråt. En till grav. skrämmer mig men det är värt det i slutändan Nä tjejer nu ska slita mig - gubben kollar lite snett Sov gott påer!!
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 23:34:04 följande:
    Skatten: jaha Jag trodde du menade att om jag orkade komma åt ditt (syrrans) håll Ska också logga ur... Vi hörs!
    Go natt tjejer!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God morgon!

Här är det segt som sjutton idag. Noel vaknade 6.30. *gäsP* La mig ju sent i går. Får skylla mig själv men sambon var pratsugen när han kom hem vid 1-tiden i natt. Fick ju vara lite social ett tag innan jag däckade.

Jag har hunnit städa ur kylskåpet i alla fall. Nu är det frukostdags och sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Kanske klippning och sen fotboll i kväll.

Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10