Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-13 22:50:10 följande:
    Störtmysigt med bebisen! Lånade lite. Stackars mamman var helt slut. Fick ju bebin i måndags och så tog hon studenten idag. Massa folk och allt...
    ojdå det va till att boka upp sig
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-06-13 22:57:27 följande:
    Ja fullt upp.Min 7åring sa till mej när vi tittade på studenterna som sprang ut: Tänk vilken tur **** har. Hon har både fått en bebis och tagit studenten på en vecka.
    Ja vilken tur!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Skatten: när ska du t syrran (va det väl va) nästa gång??

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 23:12:44 följande:
    Hmm vet ej, d va ju uppe i helgen och vi ska iväg över midsommar sen ska andra syrran komma efter det men därefter nångång kanske jag kommer iväg *pjhu stor familj* Tänkte du på en dejt eller att du skylle fly Götet
    Vilket som Gärna dejt då gubben oftast har bilen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-06-13 23:24:59 följande:
    Ja, det är ju lätt för männen att tycka saker De slipper ju ha svettningar, svullna fötter, foglossning och halsbränna...
    precis!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Skatten: jaha Jag trodde du menade att om jag orkade komma åt ditt (syrrans) håll

Ska också logga ur...

Vi hörs!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-06-14 09:21:09 följande:
    Bara bra, men jag är såå trött trots att Milo sov till kl 8! La oss dessutom tidigt igår. En liten middagslur sen hade ju inte varit fel Milo är såå lycklig när hans pappa är hemma, känner mig duktigt överflödig "PAPPPPPPAAAAAAAAA" säger han hela tiden och strålar som en sol.Tack för den liksom, det är ju inte så att hans PAPPPPPAAAAAA skulle få för sig att gå upp på nätterna
    Hahaha! Känner igen det där!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Jojoa: förstår att det är tomt!! Tur de kommer snart igen

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jojoa75 skrev 2008-06-14 12:14:23 följande:
    mm o helt tyst.. Kan ibland bli lite frustrerad på att barnen har periodvis ganska så hög ljudvolym.. men jisses, detta är ju sjukt tyst! Har satt på radion, men det är ju inte det som fattas
    Får ha lite bakgrundsjud
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10