Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hittade en sida till som säljer Småfolk
    www.kullerkullerbyttanbarnklader.se

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Ingen post i min låda idag, fyyy va tråkig dagen blir då, bättre lycka imorgon.
    Ska ju dessutom till stan med mammsen idag, får bli lite budget shopping.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-06-23 15:27:34 följande:
    Budget-shopping kan ju vara trevligt det med
    Absolut, med så mycket kläder som blir förstörda här så borde jag egentligen enbart budget shoppa, men det går ju inte

Ska leta lite byxor och t-shirts idag, och regnkläder, det lär väl behövas om detta vädret fortsätter.

O vilken tur att du nämnde det där om eran dagis plats innan, jag ringde för att kolla med vår kommun och Liam hade "trillat" ut systemet som hon så fint uttryckte det.
    Himla tur att jag ringde nu för här måste man ansöka 4 månader innan inskolning och Liam ska ju börja i nov. Får väl hoppas vi får en plats nu.
  • ängeln83

O där åkte Liams snuttefilt i toa stolen...alldeles blöt och våran tumlare är sönder, hoppas verkligen den hinner torka tills kl 7, annars blir det ingen rolig natt Fundersam

• ängeln83

Hallå flickor.

Nu är jag hemma igen, Liam sover och gubben åkte precis till jobbet.
    Vart ingen rolig shopping tur idag, hittade bara lila velorisar och en munkjacka med stars.
    Så nu måste jag tröst shoppa något

• ängeln83

Nu har Liam slarvat bort min våg, nyss auktions avslut också.
    Vad kostar det att skicka en  Nanoou bodysuit i storlek 86?

• ängeln83

Godmorgon

Liam fortsätter med sina nya sovtider, helt underbart, börjar bli riktigt bortskämd nu
    Idag kommer äääntligen min kusin hem med sin lilla Moa, ska bli kul att ge henne Katvig kläderna som jag köpt.

• ängeln83
    jompa skrev 2008-06-24 08:52:29 följande:
    God morgonSkönt att få sova och mysigt med bebisen Jag hoppas mitt paket från Spojl kommer idag med Katvig suiten till min kompis nya bebis.
    Verkligen, får väl se hur länge det håller i sej, han brukar alltid annars vakna när gubben kommer hem från jobbet kl 6, men inte ens det

Ska bli jätte kul att träffa dom, tråkigt när dom inte bor här.
    Vilken Katvig suit har du beställt?

Jag hoppas också på paket idag, Katvig från Funky och bugga suffla från T.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10