Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-25 12:37:06 följande:
    Hej hej i tråden, kikar in en snabbis innan jag ska dammsuga.Preggi vad fina dina töservar i småfolk grodor och hundar, precis dom plaggen är jag sugen på till liten och stor.Var rädd att dom skulle se för pojkiga ut (sambons nojja) men dom var ju så flickiga och fina ändå.Ängeln- Har du provat katvig legginsen?? Jag tänkte beställa 92 till bebben förut men jag tyckte dom såg så långa ut???
    Hej hej

Noop, modellen somnade precis innan postis kom.
    Dom är ju ganska långa, men jag vill ha dom lite mer baggy istället för tajta leggings.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2008-06-25 12:48:58 följande:
    Jag tycker också det är ok om dom är lite baggy men trampar dom inte på dom?? Tycker inte det blir nå fint baggy på leggins om man viker upp dom.Sitter dom åt tillräckligt nere i kantbandet? eller kan man trä i en liten resår kanske?
    Nja, blir ju inte så fint om man viker upp, men som du skrev, det går säkert pilla i lite resår.
    Ska prova på Liam när han vaknat, kan lägga in bild på hur det ser ut.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:02:11 följande:
    åhh jag skulle vilja ha, gröna, limegröna turkosa mm mm
    Jag meeeee
    Dom kunde väl gjort i lite somrigare färger.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-25 13:06:54 följande:
    ja lite sommar mysiga fast de är väl tänkta som höst byxor...
    Jo dom är väl det, men jag tycker det varit dåligt med somriga färger nu i våras också.
  • ängeln83

Nu har modellen vaknat, glad att jag ändrade leggingsen till storlek 92 ist för 86, ville ju ha dom lite större.
    Bild finns i BT.

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-25 14:22:17 följande:
    Ängeln: vad fint det var!!! trodde jag inte, ärligt talat, men det ser ju inte ut som leggings.Vad tycker ni flickor, kan Milo ha det han har i bt? Eller är det too much?
    Tycker också det blev fint, en ren chansning var det ju, vill gärna ha Katvigs ränder i bralls, men inte i leggings, tycker det blir lite mycket bebis på Liam.
  • ängeln83

Godkväll gööööörls

Nu har jag äntligen varit och fått min tatuering gjord, blev super nöjd, bokade redan in en ny tid då jag ska fylla på med lite stars också

Vad händer här då?

• ängeln83
    Buttelina skrev 2008-06-25 21:12:39 följande:
    ååh kan du inte ta foto på den?
    Jooo, klart jag kan
    Ska ta bort plasten och tvätta av den om typ 30 min, då kommer det bild, den ser inte sådär värst mysig ut just nu.
  • ängeln83

Duntoffla

Nä, det tog ungefär 1 timma.

• ängeln83

Här kommer tatueringen för er som ville se
    Ska fylla på med lite stars sen också.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10