Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon! Upp tidigt för ännu en intervju... Börjar bli drygt nu, jag hoppas jag får ett jobb jag vill ha snart så jag slipper åka runt varje dag och korsförhöras... *suck*

Måste väcka Milo...

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

WEeeeeeeeeeeeeeee internet funkar igen!!! Gissa om jag var sur när det inte funkade på hela dagen igår, framförallt eftersom jag fick hem världens finaste Molo t-shirt och Hummel t-shirt och inte hade ngn att dela glädjen med

Fick även mina 5 hemliga plagg från me and i. Ja eller hur, 2 av dom var samma! Så kassat. Okej om ett hade varit dubbelt, men 2... Fundersam 

Och så har jag fått jobb med! Eller, erbjudande om jobb rättare sagt. På ett av ställena där jag gärna vill vara, på småsmåbarn 1-2 år (min dröm) MEN bara 65%... Lite väl lite, men vi har räknat lite på det och det är ju ändå mer än vad jag har nu. Och vilken dröm för Milo. Men vi får se, känns ju dumt att tacka nej åt en heltidstjänst för en 65% om man nu skulle bli erbjuden det.

Nog babblat, Godmorgon flickor var det ju jag skulle säga!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-17 07:59:11 följande:
    Kul med jobbet, men som du säger vänta och se om det kommer fler erbjudanden.Bilder på tröjorna kommer väl
    Ja kruxet är att dom vill ha besed senast imorgon Fundersam 

Apselut att det kommer bilder!
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 08:12:07 följande:
    Ja, det är ju det där med SGIn att tänka på också om ni vill ha fler barn i framtiden. Det är svårt att väga fram och tillbaka.. Trist att de behöver besked så fort också, du får nog ringa de andr ställena och jaga på lite..
    Ja visst tusan, den har jag inte ens funderat över...
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 08:39:57 följande:
    Sen är det ju nya regler om deltidsstämpling också, man får inte deltidsstämpla så länge längre
    Nej det är ju bara typ 75 dagar...
    Preggi skrev 2008-06-17 08:48:29 följande:
    Godmorgon! Här sover tjejerna fortfarande... Philippa vaknade med feber inatt och när hon är sjuk vill hon sova på mig... Lite lätt varmt så jag har knappt sovit idag. Hade en del planer för dagen men nu vet jag inte alls med en sjukling och ett litet energiknippe. Grattis till jobbet Tjollabolla! Vad skönt att få ett erbjudande! Ring till dom ställen du är mest intresserad av och säg att du fått erbjudande och se vad de säger... Och självklart eftersom jag sätter mig här så vaknar den lilla... På återseende!
    Tack! Hur har det gått för dig?
    Stackars lilla sjukling!
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-06-17 09:13:31 följande:
    Tack! Den är sååå snygg, går o tittar på den hela tiden Gomorron! Barnen hemma idag, får se hur vädret blir, verkar knepigt.Tjollabolla: i vissa strl kanske det inte finns så många olika sorters plagg kvar... Tex kan det bara finnas tre olika plagg i en strl till flick tex. Då är det svårt att undvika dubletter! Informerade inte din säljare dig om det?
    Jodå, hon sa att ett plagg kanske kunde bli dubbelt. Men jag fick ju 2 dubbla
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-17 13:50:13 följande:
    ja shit vad man kommer shoppa då också
    Ja som om vi inte gör det nu

Jag fasar för den dagen då dom är för stora för danska kläder eller helt enkelt vägrar dom... *snyft*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10