Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mosen08 skrev 2008-08-19 12:55:37 följande:
    jag kikade in där just  men såg inte dem
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-08-19 21:38:01 följande:
    Vad tråkigt!! Hoppas att det kan lösa sig!
    Tara har  allt på sig till dagis tycker det är så kul att sätta  på henne fina kläder till dagis Glad
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 22:37:38 följande:
    haha, vad kärt! Idag när fröknarna bad oss namna alla kläder sa jag "ja men Milos är dom i starka färger och med stjärnor oftast" "joo det har vi redan sett" Nåja, jag får väl peta dit ett litet M nånstans,men det tar emot! (Och nej, när jag pratar om min EGEN son och HANS förskola är jag inte förskollärare som själv ber alla andra att namna 
    sådan här har jag   namnlappar + taggits   http://www.namnband.se/vavda.php    super bra
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 22:45:35 följande:
    Hmm jag fattar inte hur dom funkar? Kan man tvätta med dom där?
    japp  och du bara trycker in plast spetsen i tvätt råds lappen eller i märkes lappen  sätter på pluppen och bryter av spetsen  ska gå lätt att ta av med Glad
  • Rååsa Smurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 22:45:49 följande:
    Haha, sambon sa oxå det när det var dags att namna - "men Molo, Katvig, NS och dom behöver du väl inte namna - finns ju inte en enda unge på hans avd. som har likadana" Ärsch, strunt samma, hellre att de hamnar på rätt ställe och förlorar ngr stackars kronor vid ev. försäljning. Sånadäringa märk lappar e jag för lat för
    fast det ta typ  en halv minut  att sätta fast Glad
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-20 13:58:43 följande:
    ja jag är såååå nöjd. den är MYCKET smidigare än molo faktiskt! lätt för lillebror att röra sig i den!
    jätte fin var köpte du den och vilken storlek är det ?
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-20 14:16:15 följande:
    nä, jag ser inte vad du skriver, trodde du dissade mig vatten och vindtät. inte alls tjock.. tyckte den var snäppet tunnare än molo. perfekt med smidig dubbelknäppning fram när det är till små barn. jag är såå nöjd!
    hur varm är den tror du ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10