Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

vet ni jag köpte den rosa på pippilotta Skrattande  den kan man väl har på vintren okså med en overall   ,gud vilket dyrt impuls köp men såå fin

• Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-08-22 09:00:05 följande:
    Vill också köpa buggysnuggle, men jag kan verkligen inte bestämma mej för vilken.
    för mig var valet lätt  tycker den var helt underbar  Skrattande  å vad ska jag mer kunna sälja på tradera för att täcka in den *letar febrilt *
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-08-22 09:04:39 följande:
    Den är jätte fin, fast inte till Liam kanske Mm, har du ingen gammal åkpåse att sälja?Jag la ut den vi hade förra vintern, matchar inte vagnen längre
    nej hade ingen förra året och året innan hade jag en urban jungel  men den sålde jag förra året
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-08-22 09:05:42 följande:
    Ojojojoj.. har råkat ut för en riktigt tråkig traderare.. har tagit en jacka på köpnu, fick inte vinnarmailet förrän kvällen efter. Sen har jag jobbat extra på jobb, tre nätter i rad o har glömt bort det.I auktionen står det (såg jag nu) betalning inom tre dar, i vinnarmailet står det att den skickas inom 3-5 dar (ganska lång lev tid tycker jag dock..).Igår kväll, alltså tre dar sen vinnarmailet fick jag ett spyyyydigt påminnelsemail att jag minsann inte betalt o duktigt tråkig attityd.Skrev ett snabbt mail tillbaka o sa som det var, att jag glömt det, var på jobb men betalar såklart när jag kommit hem nu på morgonen.Sitter o ska betala nu, så funkar inte kontonumret....Jaja, mailade nu o sa att det inte funkade o bad henne maila det rätta. Nu ska jag ju gå o sova.. o om h*n inte mailar nu typ inom en halvtimme innan jag går o lägger mig så hinner ju inte överföringen komma till kontot idag. Då får h*n väl spelet...OT. men var bara tvungen att kräka av mig, har inte mkt tålamod o ödmjukhet mot spydiga o dryga människor när jag är trött
     3 dagar det var snabbt macherat av henne jag skickar  påminnelser efter över 1 vecka .
  • Rååsa Smurfen
    3småttingar skrev 2008-08-22 09:19:08 följande:
    Hoppar in med en snabb fråga!Katvigs rosa/vita ränder samt midiapple rosa, i dom kläderna står det att man ska tvätta separat. Gör ni det?! Samt Ej sikke Lejs rosa nutty body är likadan.. Men man kan ju inte hålla på att tvätta ett plagg i taget :S:S Hur gör ni?!
    jag tvättar alla mina rosa kläder tillsammans ,fyller hela maskinen ,har myyycket rosa
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-08-22 09:23:17 följande:
    Morning! Kollade mina auktioner idag och såg att en sak jag "sålt" plötsligt var osåld, min LL stock cars. Vad kommer det sig och varför får ma inget meddelande om det för? Auktionen är ju inte borttgaen så budet borde väl stå tycker jag.
    nån traderare som blivet avstängd ,då försvinner dennes bud
  • Rååsa Smurfen
    isold2003 skrev 2008-08-22 12:34:38 följande:
    Jättefina fleecebilder i bildtråden. Den mörkgrå/rosa är superfin i färgen! Kul att lurvarna kommer nu! Jag vill ha mörgrå(blå till stora killen och så får vi se vad lillkillen ska få.
    jätte fin var den måste köpa en sådan Glad
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-08-22 13:25:36 följande:
    Vilken kass butik! Vad sade du att den hette???
    urdålig service  undra okså vad butiken heter heter ?
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-08-22 13:44:46 följande:
    Vet inte om jag vågar skriva det här....
    varför inte ! vi skriver ju när de har bra service då måste man kunna skriva vid dålig service så tycker jag  Viktigt att bitikerna blir medvetna om att varje kund är viktig ,hade du fått  köpa 4 st hade du defentiv  skrivt här och då hade de nog sålt slut på lagret direkt
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-22 14:27:13 följande:
    åhh jag funderar sååå över om jag ska köpa molos regnbågsstövlar till lillebror... behöver man regnstövlar? han går liksom inte i en massa vattenpölar... äsch jag vet inte... isabel har ju stövlar men har nästan aldrig använt dom...
    men de 'är inte fodrade va ? tänkte om man köper den regnbågs färgade overallen
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-08-22 18:48:38 följande:
    Låter inte kul...men riskakor med smak är gott Jag håller mig så långt borta från dieter som möjligt
    riskakor med ostsmak och lite smör på  + örtsalt och lite te till det är godis tycker jag Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10