jojoa75 skrev 2008-08-22 09:05:42 följande:
Ojojojoj.. har råkat ut för en riktigt tråkig traderare.. har tagit en jacka på köpnu, fick inte vinnarmailet förrän kvällen efter. Sen har jag jobbat extra på jobb, tre nätter i rad o har glömt bort det.I auktionen står det (såg jag nu) betalning inom tre dar, i vinnarmailet står det att den skickas inom 3-5 dar (ganska lång lev tid tycker jag dock..).Igår kväll, alltså tre dar sen vinnarmailet fick jag ett spyyyydigt påminnelsemail att jag minsann inte betalt o duktigt tråkig attityd.Skrev ett snabbt mail tillbaka o sa som det var, att jag glömt det, var på jobb men betalar såklart när jag kommit hem nu på morgonen.Sitter o ska betala nu, så funkar inte kontonumret....Jaja, mailade nu o sa att det inte funkade o bad henne maila det rätta. Nu ska jag ju gå o sova.. o om h*n inte mailar nu typ inom en halvtimme innan jag går o lägger mig så hinner ju inte överföringen komma till kontot idag. Då får h*n väl spelet...OT. men var bara tvungen att kräka av mig, har inte mkt tålamod o ödmjukhet mot spydiga o dryga människor när jag är trött
3 dagar det var snabbt macherat av henne jag skickar påminnelser efter över 1 vecka .