Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-14 12:13:21 följande:
    Ska göra det, helt klart! Hej då så länge, återkommer ikväll!
    Ha en bra dag!

cu
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Nu kommer strax min kompis och ska klippa mig.

Vi ses senare!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-14 13:35:29 följande:
    Nu har jag sytt min första dyna till buggan, den blev sådär, önskar att jag var riktigt duktig på att sy, men det är väl bara att öva
    Shit vad fort det gick! Den ser ju fin ut ju.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lollypop skrev 2008-06-14 14:18:48 följande:
    Halloj tjejer!Ser att ni byter barn här i tråden Det gör jag också (känns det som ) fast bara på hemmaplan Fick hem lilleman idag (efter 3 dagar hos mormor) Och blev av med de två stora killarna (åkte till morfar).Gubben jobbar (här också ). Så nu är det bara jag och småttingarna hemma!Är också trött och har pinande huvudvärk idag!!!Är detta nån epidemi, eller!!!??? Håller fullständigt med om att det bara är skönt med lugn och ro/tyst i huset en kort period! Man blir ju helprillig efter ett tag när här är för tyst Tur jag har så pass många barn Även om barnen åker ifrån mig i skift här, så har jag alltid någon hemma!Aldrig helt ensam! Skönt!!! Renoveringen (målningen) ligger på is idag! Pallar inte!!!Fin fina barn i bildis som alltid!!!
    Hej! Segt med huvudvärk. Hoppas att det släpper snart.

Ser att du liksom jag gillar Smileys
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lollypop skrev 2008-06-14 14:34:57 följande:
    Tråkigt! Fördärvar så mycket!Men det är nåt jag får stå ut med! Och har fått göra sedan 10-11 års-åldern.Daglig huvudvärk Ja, dom där smileysarna är svåra att låta bli
    Oj! Det låter ju verkligen inte kul. Finns det inget man kan göra? Antar att du provat det mesta...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-14 14:47:04 följande:
    Åhhh fick nyss veta att min kompis fick en liten flicka men nu är fråga Katvigs rosa/vita suite eller rosa midiapple suite?
    Åh vad roligt! Säger också randigt.
    Tjollabolla skrev 2008-06-14 15:00:35 följande:
    Hej flickor! Tittar in mellan städningen/uppplockningen. Idag har jag packat upp dom sista lådorna, tjoho!Ser att här finns fler med huvudvärk, finns dte ngt drygare? Jag har oxå en svag pinande huvudvärk, har ändå vilat i 2 timmar med Milo men det hjälpte inte. Ska ta en bamyl koffein, det är det enda som kan hjälpa mig. Om jag har tur... Nån som shoppar ngt??
    Vad skönt att redan vara uppackad! Tycker att det alltid är några lådor som blir stående.
    Hoppas Bamylen hjälper. När jag får ont i huvudet är det oftast vatten eller kaffe jag behöver.
    lollypop skrev 2008-06-14 15:09:18 följande:
    Ja, jag har provat det mesta... och lite till Migränen är väl det som man lättast behandlar! Men den dagliga spänninghuvudvärken är värre!!! Har knapprat så mycket piller i mina dar så där är inga värktabletter som hjälper längre!
     Ja, fy fasen! Jag tycker det är pina att ha spänningshuvudvärk ibland. Dagligen skulle jag inte klara.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    september 01 skrev 2008-06-14 16:13:10 följande:
    Hej alla!Är så nöjd över min shopping idag på bombom, köpte precis sånt som jag absolut inte behöver till Ludde... Älskar såna köp!! Men mannen kommer väl bli mindre glad.. Hahah, men fin kommer Ludde bli iallafall!
    Haha trevligt! Vad blev det för fint!

Butte- Guuuud vad dina barn är fina! Isabel kommer vara en riktigt killmagnet när hon blir större!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Dags för hemmagjorda hamburgare, öl och fotboll!

Älskade Noel
  • Duntoffla

God middag!

Fick sovmorgon till 10 imorse. Har en begynnande huvudvärk. Blää...

VAd händer här då?

Älskade Noel
  • Duntoffla

Butte- smit in i VV-tråden och kika på den oranga

Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10