jompa skrev 2008-06-14 14:47:04 följande:
Åhhh fick nyss veta att min kompis fick en liten flicka men nu är fråga Katvigs rosa/vita suite eller rosa midiapple suite?
Åh vad roligt! Säger också randigt.
Tjollabolla skrev 2008-06-14 15:00:35 följande:
Hej flickor! Tittar in mellan städningen/uppplockningen. Idag har jag packat upp dom sista lådorna, tjoho!Ser att här finns fler med huvudvärk, finns dte ngt drygare? Jag har oxå en svag pinande huvudvärk, har ändå vilat i 2 timmar med Milo men det hjälpte inte. Ska ta en bamyl koffein, det är det enda som kan hjälpa mig. Om jag har tur... Nån som shoppar ngt??
Vad skönt att redan vara uppackad! Tycker att det alltid är några lådor som blir stående.
Hoppas Bamylen hjälper. När jag får ont i huvudet är det oftast vatten eller kaffe jag behöver.
lollypop skrev 2008-06-14 15:09:18 följande:
Ja, jag har provat det mesta... och lite till Migränen är väl det som man lättast behandlar! Men den dagliga spänninghuvudvärken är värre!!! Har knapprat så mycket piller i mina dar så där är inga värktabletter som hjälper längre!
Ja, fy fasen! Jag tycker det är pina att ha spänningshuvudvärk ibland. Dagligen skulle jag inte klara.