Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ängeln- låter som en jobbig natt! Stackars skrutt kanske haft mardrömmar?

Lillronya- superfina barn i BT! Är det canvasbyxorna som E har på sig? Med en cykel på bakfickan?

Tjolla- vad mysigt med bebis! Hoppas att min kompis föder idag. BF var ju igår men det kanske inte gjorde så mycket eftersom det var "olycksdag".

Nu ropar sambon att frullen är klar.

Coffee Drinker

Cu

Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-14 09:24:04 följande:
    Tack, tack! Ja det är canvasbyxorna som Emilio har. Passade super till traktorerna tycker jag.
     Ja, jättefint! Noel kommer få såna i 1-årspresent råkar jag veta
    jompa skrev 2008-06-14 09:33:21 följande:
    Nån som vill ha en lite sur tjej????Typsikt idag när mannen ska jobba och huvudvärken ligger tjock. Och så piss väder.Nä måste pigga upp mig med nåt.
    Byte mot en sur Noel kanske? Har faktiskt precis lagt honom nu. skönt!

Vad blir det för uppiggande då?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jompa- vilket ställe länkade du till igår när det gällde barnrumsinredning? Är så sugen på att planera lite i Noels rum.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-14 10:02:34 följande:
    Vad är det med ungarna, varför så sura.
    Här är det 37-veckorsfasen som härjar. Noel prickar verkligen in dem alla. Sen kanske vädret gör sitt till. Det är lite tungt i luften.
    ängeln83 skrev 2008-06-14 10:06:23 följande:
    Nu har jag plockat fram symaskinen Känner mej kreativ idag, även fast jag inte kan sy.Tänkte försöka mej på att sy en sittdyna till buggan.
     Åh, wow! Jag har också tänkt att sy en nu när jag har en att gå efter. skulle vilja ha en i frotté. man kanske ska lägga in en order hos dig?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-14 10:10:46 följande:
    Menar du där jag hittade det där lakanet?
    Ja, eller om du har ngn annan bra länk? Skulle vilja kika på tapeter, sängkläder mm.

Tjolla- är du här? Var är Milos tapet köpt? Funderar på om de har andra fina tapeter
    ängeln83 skrev 2008-06-14 10:11:39 följande:
    Precis, känns ju som att det inte är sådär jätte svårt när man kan titta på den andra. Hittade en randig fleece filt här hemma, ska testa på den, sen ska jag ge mej ut på jakt efter en läcker handduk tänkte jag.Ha ha, vi kan väl se när jag är klar med min
    Ja, jag måste köpa frotté på metervara nästa gång jag åker till tygvaruhuset. Sen är jag sugen på att ge mig i kast med en ny lyxig suflett.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Hittade nu en sida jag besökt- designonline

Hmm... undrar om jag ska lägga ut ett par till saker på T eller vänta?

Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-14 10:18:09 följande:
    Tapeter hittar du på Midbec, de har de med stjärnor. Lakanet och även lite möbler hittade jag på www.designonline.se och sen gick jag på Mickis leksaker. De hade lite fina nya saker faktiskt.
    ängeln83 skrev 2008-06-14 10:19:11 följande:
    Milos tapet är ifrån Midbec Suflett vill jag också, men det känns fortfarande för svårt för min del Hur mycket tyg går det åt på ett ungefär till en suflett?
    Tack!

Det går åt ca 2 meter till en suflett.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-14 10:22:48 följande:
    Jag är sugen på den där gungzebran, den var så söt.
    Vilken då?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-14 10:28:29 följande:
    www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/M...
    Vilken fin! Sån måste ju M ha!
    Zvartaliljan skrev 2008-06-14 10:29:02 följande:
    ser att ni diskuterar designonline så jag hakar på lite fast det är OT. Har ett presentkort där på 400kr men vet inte vad jag ska handla
    Ja, det har blivit rätt OT idag Trevligt med presentkort! Är det något du behöver?
    När flyttar du förresten?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-14 11:50:42 följande:
    Gomorron! Helt ensammen hela helgen......... Sambon åkte igår em med barnen till Öland... Tomt! Tänkte måla lite i lekrummet, men tjena! Satt o packade o grejade hela kvällen igår o än är jag inte klar. Får se om jag hinner med nån målning alls i helgen. Ska till mamma, hon fyller år idag.Igår var jag på AnnaCill, blev småfolk klänning med gröna äpplen, body () småfolk vit med blå o cerise blommor, AnnaCills eget märke sjalett med liten kepa fram rödvit smårutig superfin, wheat lilarandig tshirt o wheat rosa korta leggins (typ 3/4). Japp, jag vet, hon är ju egentligen för stor för body... Men den var så fin... Jag kunde inte lägga tillbaka den! Hon får ha den några ggr till de cerise shortsen! Så, packa lite till innan jag ska slänga mig i ett härligt bad o bara njuta av att det är helt tyst, ingen som rycker i mig att jag ska gå upp. Försöker intala mig själv att det kan vara skönt att vara utan familjen nån dag De första timmarna igår var det helt ok, åkte ju o shoppade helt ensam Även inom pop en sväng o MAXI o köpte godis BARA till mig själv Men sen blir det bara tomt o tyst o tråkigt efter några timmar...Jaja, de kommer imorron kväll..Ha en bra dag!
    Fin shopping! Visst är det skönt ett tag men sen är det trist. Försök att njuta och gör sånt du aldrig har tid med annars. Och då menar jag inte städa eller annat trist. Läs, lägg en ansiktsmask, fixa fötterna eller något.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10