Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hrmm.. undrar om bara babytröjan med pingviner kommer med rosarandiga ärmar? Hemska tanke

• snigelina
    lillronya skrev 2008-07-07 13:56:25 följande:
    Det är nog den enda tröjan som jag tyckte var fin. Tur vi har lite olika smak allihopa.
    Missförstånd

jag formulerade mig konstigt.. jag tycker också den är jättefin, men vill ha den i större storlek
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 13:58:12 följande:
    Men alltså vad har est gjort med sin hemsida? Ska man inte kunna välja efter märke längre? Tycker det är drygt när man inte kan det.
    Jo, det ska man kunna på de nya kollektionerna. Det är bara rean som ligger samlad under en flik. Om du vill se all Katvig tex kan du ju söka på Katvig istället.

Men sen när nya Katvig kommer så blir det en Katvig-kategori som vanligt (precis som det finns en Molo och en Småfolk). Ja, jag antar att det är så i alla fall.
  • snigelina

Jag har hittat plagg för 6000 kr och har bara "stora" barn...
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-07 17:31:15 följande:
    Tur att vi har olika smak annars hade de ju bara sålt ett par saker av hela kollektionen.Och då hade alla gått i samma, det hade inte varit så skoj
    Haha, jaaa.. Fast jag ser att alla mina barn är större än dina. Jag köper inte så mycket av tröjor med randiga ärmar heller, men några har vi. I höst blir det nog mest de tunikaliknande med knapp i halsen, de är fina och så de randiga med knapp på axeln då. Sen får de lite leggings, alltid bra att ha under kjol och klänning.

Jag tycker också att klänningarna är dyra, vi har några men alla är köpta på rea
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-07 17:39:28 följande:
    Ja klänningerna går bara att köpa på rea.Jag får säga att jag gillade faktiskt de tunika liknande med knapp. Men kan inte förstå hur en tröja kan gå från 199 till299 bara för en knapp. Det är en DYR knapp hi hijag gillar också leggings nu, har gått från ett par till typ 10 par på ett år. Super nu till hösten om man ändå vill klä upp lite.
    Tunikorna med knapp kostar tom 349 kr. Så mycket kostar tröjorna på barnavdelningen.. Ja, inte de randiga då, men de mönstrade.
  • snigelina

Sitter här och ångrar lite Tradera-försäljningar.. Kossabyxor, kossatröjor, TRE bambi-tröjor med knapp osv...

• snigelina
    ängeln83 skrev 2008-07-07 19:46:44 följande:
    Verkligen, super tråkigt väder och ingenting att göra.Hoppas morgondagen börjar med sol och fortsätter så. Imorgon ska vi till frisören med Liam, igeeeen, får nog klippa rejält denna gången
    Haha, din unge har varit på fler frisörbesök än mina tre barn tillsammans
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-07 19:50:42 följande:
    Vad var det nu vi sade igår. En ut en in. Nu kommer du ju ha råd att köpa lite nya fina molisar, försk tänka på det och deppa inte ihop helt
    Haha, dessa är sålda för över ett år sen så de ger inga pengar nu. Jag insåg bara inte vilka godbitar jag satt på då.. snart hade de varit lagom till småsyskonen..
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-07 20:04:05 följande:
    Jaha oj då! sluta sälja de största storlekarna genast så slipper du ångra dig och du kommer att ha ett bra extra lager till de mindre flickornaSälj bara de små storlekarna efterhand de blir för små, så gör jag. Kommer bli sjukt mycket att sälja när min yngsta har gått förbi storlek 86/92.Oj jag blir trött bara jag tänker på det.Jag kan också "ångra" vissa plagg jag sålt men då försöker jag tänka att det är någon annans favorit plagg nu. Inte lätt med försäljnings ångest, tycker det räcker med köp ångest
    Njae, jag vill inte spara för mycket heller. De är så olika och passar i så olika saker, fast just vissa godbitar ångrar jag.. Mitt nya motto är att bara spara det som jag verkligen tror kommer användas sen. Det skiljer några år på våra barn också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10