Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon!

Ja, Butte, jag slängde iväg en order igår kväll.. svisch så försvann en tusenlapp....... fast orderbekräftelsen stämmer inte, det är frakt med fastän det ska vara fraktfritt över 1000 kr. Men de korrigerar väl det sen

• snigelina
    jompa skrev 2008-07-08 08:10:47 följande:
    Har du hittat den randiga tröjan med knapp?
    Näe
  • snigelina
    jompa skrev 2008-07-08 08:10:47 följande:
    Har du hittat den randiga tröjan med knapp?
    Eller jo, vilken menar du? En sån i röd/orange toner blev det. Den lila tröjan finns hos EST.
  • snigelina

Nu har jag beställt randiga muddbyxor och randig tröja med knapp från EST också Så nu är båda randiga seten klara... återstår bara att se om strl blir bra.

• snigelina
    jompa skrev 2008-07-08 08:24:32 följande:
    Ja precis de var de jag menade Bra att du hittat dem.Det är nog det enda plagget jag kände att jag ville köpa men det är ju för stort för min lilla tyvärr.
    Ja, det ska bli spännande att se hur de sitter sen och byxorna... svårt att veta vilken strl man ska ta, tycker jag.
  • snigelina
    Nika skrev 2008-07-08 09:49:42 följande:
    såg det med! Passa på! ajg vill helst ha den andra varianten på klänning annars hade jag huggit direkt
    Oj, hur ser den andra varianten ut? Har nog bara sett en...
  • snigelina
    loveliva skrev 2008-07-08 09:54:12 följande:
    God morgon tjejer!!!!!!!!!!!!!Idag ska vi vara iväg hela dagen, hur ska det gå utan dator Bra säkert Ska iväg och fixa lite inför dopet.ButteÄr det pingvinsuit med rosa kantband på EST??? *hoppas*
    Vlora är med rosa kantband.
  • snigelina
    Nika skrev 2008-07-08 10:09:13 följande:
    den med stora blommorna i klara färger...vill inte ha den med grå botten (om vi pratar om samma )denna...www.karloogkarla.dk/kjole_fra_molo_nyhed-p-18...
    Aha, då är jag med! Trodde det fanns en annan modell på klänning också...
  • snigelina

Nämen åh, ser att ni vet om lilla bebisen  Då behöver jag inte sitta här och försöka hålla tyst längre..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10