Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Sen är det de att ALLA har dom ..det är tråkigt!
Tack tjejer nu har jag så jag kan sitta här och välja mellan några
God natt lägger mej med I soffan iaf! ....
God kväll... Åh vad mycket roligt ni fått på lådan idag då eller inhandlat !! Skoj.. fast just nu är jag inte shopping sugen ett dugg eller jag vet inget jag skulle vilja ha
knepigt men kan vara för att vi måste snåla och för att vi ska till cypern på måndag.
Har inte läst tråden ska bakåt och göra det
Preggi- Söta söta Matilda ...så fina ögon hon har!!
Så fina tshirts från småfolk ni har shoppat fina Liam och Milo!!!
Jag har städat idag rensat ut 3 kassar leksaker ...Men gah det har fortf. hela rummet fullt sen ikväll var jag ute och joggade japp jag joggade och det var riktigt skit jobbigt
Duntoffla- Aj okey pumaskor är ju rätt smala i modellerna. Men ja.. nike har väl lite bredare ? Vet inte men du får ge dej ut på jakt för det är ju grymt skönt när man sitter här nu och vet att man tagit en runda ikväll
Nej nu ska jag ta mej en stooooor kopp varm go te och sätta mej i soffan här nere i gillestugan där det är svalt och mycket kallt.
Min stora älskling (Isak) vaknade nyss .. han är grymt dålig i magen och jag vet inte alls va det är men han äter inte alls bra ibland ingenting usch stackars lille killen han mår inte bra min skrutt!!
Vill så gärna att han ska äta en stoooor potion nån gång eller både frukost lunch och middag
Hoppas på att han ändra på sej snart.