Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 11:32:30 följande:
    nån som shoppat molo än??
    funderar på det. Har sagt till mig själv att köpa när man har större koll på utbudet men jag vet ju att jag ska ha planeter o pingviner så jag kan ju lika gärna köpa... inte bestämt storlekar än, vill ha dem i vinter.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Nu har freshmilk skickat ljusblå manchesterbyxor o gubbkeps från Ida T.

Ska gå till posten å hämta, de är "lata" i min stad brevbärarna, man får nästan aldrig något i lådan längre. Ändå har de elcyklar  o bilar, kanske har det med mängden att göra.

• Damien och Adrian
    Line80 skrev 2008-07-03 14:40:57 följande:
    mera Molo nyheter finns här www.babydeluxe.dk/group.asp&sort=&p...
    regnbågsfärgerna från i höstas och blå/vitrandigt med röda kantband verkar vara tillbaka  de ser likadana ut som de gamla??? Tråkigt att de verkar ha slut på färger o idéer...
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-03 15:03:11 följande:
    Börjar nog gilla pingvinerna lite jag också...men varför måste det vara rosa randiga ärmar för?
    det är lite tråkigt att de så tydligt delar in i tjej- och killkläder ibland.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-03 15:15:11 följande:
    Beställde du efter mej?Fast dom lär ju komma in på fler ställen
    det lär de göra.
  • Damien och Adrian

Butiken hemma har inte fått in något än av det nya. Vill gärna titta lite innna jag slår till - vill säkert köpa allt som vanligt... jag ska ju inte ha Molobyxor säger jag jämt men nu sitter jag och funderar på om jag inte ska ha ett par byxor som pyamas i vinter.

• Damien och Adrian

Dominoprintet ser  - på bild - väldigt tråkig ut - trist motiv o färger?

• Damien och Adrian

Min grabb är unisex - han ska ha katter, pingviner, isbjörnar o planeter - kanske ska han även ha älgar de har jag inget minne av att jag sett...? Jag ska hålla mig till printen i höst (säger jag) o bara köpa vinteroverall osv , funderar på att hålla mig helt tills lagersalgen men är man shopoholic så funkar väl inte det.

• Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-07-04 09:45:29 följande:
    Konstigt att Molos egna hemsida inte uppdaterat med nyheter.
    Jag har alltid undrat varför Molo, Katvig o andra inte har ALLA sina plagg på hemsidan, dvs hela kollektionerna så man slipper hitta lite grejer här o där. En sak är att butikerna inte kan ta in allt men vi som kunder o de som säljare borde väl tjäna på att vi hade bättre överblick?

Jag är avis på er som har nära o kära som hjälper er, jag ahr i princip aldrig fått barnvakt för min son, farfar tog en gång när vi flyttstädade, en kompis har tagit några timmar för att avlasta inför bröllopsresan. Det är ALLT. Det beror delvis på att vi bor i olika städer men en del finns ju inom räckhåll... jag tycker det verkar som omtrenden blir att mor- o farföräldrar alltmer har egna liv även generellt många ggr? Själv ska jag vara barnvakt ofta när Damien skaffar barn om typ 20-30 år haha. Om han vill.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10