Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-08 21:46:43 följande:
    Visst är dom skitfula, men som min dotter älskar sina. Hon har samma som förra året. Då skulle vi köpa joggingskor till henne och varje affär vi var in i så försökte hon få ett par foppaskor istället. Gissa om lyckan var stor när hon fick ett par av mormor på födelsedagen.Dom börjar bli små nu så nu vill hon ha nya
    Hahahaha.. ja det är ju det sen är det familjer (ursäkta mej nu då om det finns de som har det här) alla i hela familjen går med såna.. hehe ser hmm ja kul ut mamma pappa och alla 4 barnen
    Sen är det de att ALLA har dom ..det är tråkigt!
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-06-08 21:56:42 följande:
    Och där prickade du in oss precis.RIKTIGT bonniga är vi! HahahahaJag har vägrat tills nu. Mina sandaler pajade ifjor och nu hittade jag bara fjantiga sandaler så det fick bli foppa. Har ju för små fötter för att kunna ha vuxenskor.
    Oj sorry säkert fint på dej hehe.
    Duntoffla skrev 2008-06-08 21:58:42 följande:
    Äh, jag har också fula Foppa-kopior. Asfula men mycket bra att ha hemma i trädgården. SKulle dock aldrig ha dem på stan
    Ja på gården helt ok eller ja jag kan inte ha det eftersom jag tycker verkligen de är ASfula Men ja.. va ska jag ha till barnen varsinna svarta såna ful-skor?? Hehe..
    Ja vi få se..
    Duntoffla skrev 2008-06-08 21:57:36 följande:
    Camilla- här finns några. De är ju inte supersnygga direkt men troligen funktionella pippilotta.jetshop.se/ShowProduct.aspx... Go natt!Jen- Du har ju massa fint att vänta på. Det märks att du velat shoppa tjejgrejer ett tag nu
    Ja jag ska kika in !!
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:43:16 följande:
    1klass har nga röda... Fast de kanske är stora??
    ÅH! Gillar sunblocks starkt!! Skit snygga tycker jag
  • CamillaJ

Tack tjejer nu har jag så jag kan sitta här och välja mellan några Kyss

gosmamman skrev 2008-06-08 22:06:42 följande:
    nu säger jag godnatt ladies. Sov gott
    God natt sov gott
  • CamillaJ
    loveliva skrev 2008-06-08 22:08:59 följande:
    Låter spännande med alla paket som är på väg! Sommarsuiten från Molo som jag köpte härodagen var jättefin på! Dock stor i storleken, jag köpte 68, men Hilda hade lätt kunnat ha 56  Men å andra sidan så kan hon ju ha den länge. Passade jätte fint med Molo sorbet byxorna! Hon hade den kombon idag när vi var hos prästen och pratade dop
    Ååhh ni åker imorgon va??
    Gud va avis jag är !! Hehe... Ha det såå härligt!
  • CamillaJ

God kväll... Åh vad mycket roligt ni fått på lådan idag då eller inhandlat !! Skoj.. fast just nu är jag inte shopping sugen ett dugg eller jag vet inget jag skulle vilja ha Fundersam knepigt men kan vara för att vi måste snåla och för att vi ska till cypern på måndag.

Har inte läst tråden ska bakåt och göra det

Preggi- Söta söta Matilda ...så fina ögon hon har!!

Så fina tshirts från småfolk ni har shoppat fina Liam och Milo!!!

Jag har städat idag rensat ut 3 kassar leksaker ...Men gah det har fortf. hela rummet fullt sen ikväll var jag ute och joggade japp jag joggade och det var riktigt skit jobbigt

• CamillaJ
    jompa skrev 2008-06-09 20:18:11 följande:
    Lite smått, hon gick 10 steg idag (mamman är stoltast i världen )
    Åh va roligt hur gamal är hon?
  • CamillaJ
    jompa skrev 2008-06-09 20:24:04 följande:
    1år
    Ok va spännande! Albin var 15 månader när han började gå på "riktigt"
    Duntoffla skrev 2008-06-09 20:25:45 följande:
    Haha...jogga är jobbigt! Jag borde verkligen också börja. Måste börja med att köpa bra skor. har du något tips på dojjor?
    Jag har ett par pumaskor och dom är bra tycker jag !!
    Oh ja visst är det jobbigt hehe.. mina ben känndes knappt när jag kom hem är ju inte
    van med att jogga numera haha. Men nu är jag igång igen hoppas jag iaf
    isold2003 skrev 2008-06-09 20:28:37 följande:
    Vad duktig du är som rensat så bra! Och joggat! Ska ut en sväng i spåret själv nu, återkommer!
    Ja det känns bra
    Okey ha det så skönt, det är ju så underbart väder.
  • CamillaJ

Duntoffla- Aj okey pumaskor är ju rätt smala i modellerna. Men ja.. nike har väl lite bredare ? Vet inte men du får ge dej ut på jakt för det är ju grymt skönt när man sitter här nu och vet att man tagit en runda ikväll

• CamillaJ

Nej nu ska jag ta mej en stooooor kopp varm go te och sätta mej i soffan här nere  i gillestugan där det är svalt och mycket kallt.

Min stora älskling (Isak) vaknade nyss .. han är grymt dålig i magen och jag vet inte alls va det är men han äter inte alls bra ibland ingenting usch stackars lille killen han mår inte bra min skrutt!!
    Vill så gärna att han ska äta en stoooor potion nån gång eller både frukost lunch och middag
    Hoppas på att han ändra på sej snart.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10