Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
God natt lämnar er nu för en film ...
Jen80- Glömde ju nästan, underbara fina Ava i BT! Så otroligt fin hon är och så fin klänning. Och Liam och Ilon sötisar...
Natti!
God natt lämnar er nu för en film ...
Jen80- Glömde ju nästan, underbara fina Ava i BT! Så otroligt fin hon är och så fin klänning. Och Liam och Ilon sötisar...
Natti!
God kväll tjejer ((Mitt i fotbollen))
Idag har jag varit på lite möten osv träffat en massa nya männiksor jätte skoj nu när man är ja nästan nyinflyttad hehe ..
Ingen shopping här idag heller men har fått massor av mejl om alla härliga sommar-reor Har inte läst tråden nu men antar att många shoppat idag?
Usch jag har lite smått panik helt OT nu men fixade tabletter idag som jag ska ta för att skjuta upp mensen då den är beräknad nu när vi åker tilll cypern och jag vill inte ha den när jag är där men nu när jag läst om tabletterna så blir jag skit skraj för de alla skriver om biverkningarna.. nån här inne som har tagit såna?
Förlåt så hemskt mycket för helt OT!!!
Ok ska glömma det där och käkar dom så som jag tänkt från början.. fasen betalade 250 kr för att läkaren skulle skriva ett enda litet recept... *galet* hehe iofs jag tog hans tid i 5 minuter Tur att tabletterna inte kostade så mycket !!
Jaja.. nehe nehe har typ tagit en dusch i 45 minuter om inte mer fick en shock nu när jag kom upp och såg klockan hehe..
Åh...2-0 till sverige Hejja!!!
God kväll tjejer
Gud va härlig kväll det blev, det har ju blåst storm iaf igår Usch lite otäckt..
Idag har vi varit på BVC sen lämnat storebror hos farmor.. hmm.. sen hem och tvättat och tvättat och packat lite massor att tänka på ju när man ska iväg är helt ivrig ibland hehe.. La Albin strax innan 20 sen tog jag mej ut och gick/joggade.. skönt var det.
Jen80- jätte fina bilder i BT!
Preggi- så fina tjejerna blev i dina nya inköp!
Lillronya- Åh var fin han är i suiten midiapple ...
Preggi- Hehe klart du inte ska bada i vasser dummer
La in 2 bilder i bildis.. första är hemskt dålig men dom var ju så söta ..