Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 ja det är så fint de randiga. Men albin ha 92 i sin tröja den "gone fishing...."

• CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-08-04 22:56:43 följande:
     Haha...ja, stackars barn om han blir det. Ve och fasa! Och tänk Noel som har rosa napp OCH regnbågssuit. Det är kört för honom
    Hahaha ja hänger nog inte på kläderna det där .. men dom blir nog inte så glada när dom ser kort på sej själva som små haha..
  • CamillaJ

Fyyy... va ni prata om hösten! Är det så..? Nej vill inte ha höööööst Skrikandes.

Usch nu är jag så shopping sugen.. åh den är tillbaka Farligt!

• CamillaJ

Nej nu ska jag sova.. la i massa kläder i korgen haha blev några hundralappar eller tusen.. jaja ska lägga mej nu, inte handla! Jobbet kallar imorgon..... så få gå dit och tjäna lite pengar

• CamillaJ

God kväll..
    ska gå in i duschen nu.. har precis lagt Albin.
    Isak ringde stolt idag och berättade att han var på lisseberg
    Mammas stora kille!!

LoveLiva- Alltså jag tror jag svimmar.. din underbara tjej hon är så otroligt otroligt söt!!!

Angelinah- Åh tuffa Ida .. hon är alltid så fint klädd! Bra smak..

• CamillaJ

God kväll.. ha lagt lite på T idag eller nej ytterkläder från po.p. Vi får se hur det slutar men molo lurv var det Fasen va jag längtar alltså men Isak får nog ingen Han ska få Molo jacka istället
    Annars blir det Molo tröjan med tärningar till Albin sen så ska de bli byxor ..de rutiga ifrån Molo och NS jeans om det kommer snygga

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10