Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi- Jo det är kanon på jobbet så sjukt härligt att få en sån tur IGEN att komma till ett ställe det känns som jag kan trivas riktigt bra i !!
    Men killarna är det bara bra
    Åh ja de är kul det är samma här med...olika som bara den men endån lite lika men inte personligheten!!

• CamillaJ

Preggi- Haha jasså ja jag skulle vilja ha tjej såklart för att shoppa tjejkläder eftersom man inte är så van med det haha men nej bebis ligger långt ner på min lista just nu haha

Slängde in 2 bilder...

• CamillaJ

God kväll alla shopping tokiga ...
    jag är inte sugen på ngt numera.. vill ha nyheter !!
    Så fina bilder idag med som vanligt.

Har alla lagt sej ?

• CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-22 23:36:55 följande:
    Gokväll i tråden!HAr tittat in emellanåt under dagen och kvällen. Men nu landade jag här ett tag med en skål ostbågar och ett glas cola.
    hur går det med tatueringen haha
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-22 23:51:55 följande:
    HA! Bilden finns i galleriet!!
    Så fin , vill bygga på min som jag har på svanken ju! Vet inte alls hur.. Fundersam
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-23 00:19:44 följande:
    Det är bara att bygga på uppåt eller utåt eller både och.
    Hahaha ja igentligen jag antar det
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-23 00:32:59 följande:
    Det är faktiskt tufft om man bygger ut en sån som du har runt om som ett bälte, om du förstår hur jag menar.Kanske är det man ska satsa på nu.... Hmm....
    Whoho haha det är för mycket för mej
    Men jag tycker det är snyggt att ha på ryggen och mycket med ! Mm.. nej de tåls att klura på
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-23 00:40:01 följande:
    Ah vad är du för en klenis?! Det är bara att köra igång.JAg är också så himla sugen men vet inte vad eller var jag ska tatuera mej nu.
    hahah klenis nehä duh! Men ja nej de skulle jag inte våga eller de skulle va lustigt men ha funderat på en på sidan av magen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10