Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-13 22:19:44 följande:
    Freshmilk bla, men det har inte kommit in till butiekerna ännu men det ligger bilder på kläderna nu.
    Åh, de ljusa jeansen med blå muddar gillade jag. Och de grå armybyxorna med. Fastnade inte för någon av tröjorna men man kan ju ändra sig
  • isold2003

God kväll! Kikar in efter Meandiparty här hemma. Jag köpte jeans och en tröja bara, har aldrig köpt så lite från Meandi förut. Fick post från Poppilopp och TS idag, Molos rymd och isbjörnströjor. Rymdtröjan var till lillebror men stora killen blev jätteledsen så nu fick jag lov att beställa en till honom nu ikväll Och så en likadan till en av Meandigästerna

Fina fina barn i bildtråden! Duntoffla, har N börjat gå? Vad kul!!

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:20:00 följande:
    Haha...jag sa ju att Jompa och Isold skulle gilla det Jen!
    Ja precis, Jen, den måste du behålla, superfin ju!!
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-08-14 22:15:11 följande:
    Tjejtriss, var har du hittat tröjan? Jag har bara sett den i en dansk shop och nu minns jag inte vilken... Den är så snygg så jag tycker att det är konstigt att inte fler köpt in den. Har nån köpt molo linne nu i höst? Hur är de i strl?
    Jag har köpt cirkus- och kattlinnen, de är lite smala i modellen så jag har gått upp en strl.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-14 22:31:52 följande:
    Det är du och jag som gillar den där tröjan
    Japp!
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-14 22:33:58 följande:
    Förresten du har ingen koll på om Slitage rear NS jeans nu?
    De har bara de bruna med blått på bakfickan på rea.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-08-14 22:58:15 följande:
    Isold: Fina grabbarna är, som vanligt
    Tack!

Jag måste nog hoppa i säng, avskyr de här veckorna när maken jobbar och jag måste lämna på dagis, blir så himla tidiga morgnar Godnatt tjejer och shoppa väl!
  • isold2003

God kväll! Kikar i efter en fullspäckad dag som avslutades med en 16 k löprunda, skönt

Weronica, vilka fina inköp! Hummeltröjan ser perfekt ut till NS byxorna.

Angelinah, fina bilder på söta Ida. Jättefin Småfolkklänning.

Preggi, NS jeansen ser jättefina ut tycker jag, behåll! eBBe jeansen var också snygga.

Jen80, Loveliva och Svisch, de randiga byxorna är jättefina!

Hur går det för Liam på dagis jen?

lillronya skrev 2008-08-15 22:08:02 följande:
    Citerar mej själv och hoppas på svar.
    Jag har inte sett den med randiga ärmar men linnet är grönsrandigt på baksidan iaf.
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:07:31 följande:
    Jag vågar knappt säga det... men mina t-auktioner är bara knappt 400 kr från 10000!
    OJ! Grattis! Mina har passerat 5000 och jag hoppas att det stiger lite till.
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-08-15 22:21:02 följande:
    Åh, det går jättebra. Idag var han där 9-12 själv. Började ju skola in honom i tisdags, så jag tycker det har gått fort. Han trivs jättebra och vill inte därifrån. sa knappt hej då i morse när jag lämnade honom. Han är tyst och försynt när han är där, men trivs bra så det kan bara vara bra att han får lugna ned sig lite. Här hemma är det ju knappast så .
    Vad roligt! Det känns  så mkt bättre att lämna iväg dem när de är så nöjda med att bli iväglämnade! Båda mina pojkar är såna, ålskar att vara på dagis. de är också mkt lugnare på dagis än hemma
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10