Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Butte: vet inte om du såg det förut men tack för superfint linne

• J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:04:59 följande:
    Preggi & J essica - jag inboxar er imorgon om hur mycket ni ska betala. Just nu orkar jag verkligen inte räkna....
    Gör så
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-10 23:06:16 följande:
    vad beställde du från ziggys?
    Mina favvobyxor från vårkollektionen. De blårandiga som jag letat ihjäl mig efter. 80:na börjar bli små och har dessutom små fläckar på sig så jag är helnöjd att jag fick tag på ett par 86 till slut
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-10 23:09:04 följande:
    aha
    Nu måste jag hitta en blårandig tröja oxå ju kom jag på. Du har inte sett nån 92:a nånstans?
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-10 23:14:16 följande:
    hmm näpp matador har inte?
    Du är en ängel!! Kyss
  • J essica

Butte: jajjemen de hade. Du har allt koll du
    Nu har jag äntligen fått mitt älskade blårandiga

• J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:26:48 följande:
    Väntar två paket från EST som nog kommer imorgon. Två par randiga byxor + randig tröja från Molo + lite rea (sorbetlinne, Plastisock-hoodie och lite Katvig-strumpor).Sen väntar jag paket från Sweetfunky och Okidoki, men jag betalade inte förrän idag så det blir ju först nästa vecka..
    Fast vissa kan ju vara supersnabba. Btealade du med kort innan 4 kan du ju med tur få imorgon.
  • J essica
    lillronya skrev 2008-07-10 23:27:02 följande:
    Till Annacill.
    Va skoj Nåt speciellt du ska shoppa?
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:28:54 följande:
    Nää, till bankgiro så det kommer dröja. Men det gör inget Får tre roliga paket nästa vecka istället
    ja då tar det ju en stund men då har du ju som sagt skoj post i nästa vecka
  • J essica

Butte: Men du det är ju sååå fint ju, klart Alexander måste ha på sig de kläderna!  Kevvans byxor och body har blivit jätemycket använt. Tycker han passar så fint i blått.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10