Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-14 07:42:40 följande:
    Aha, vad bra. Bara att vänta och hoppas på nåt bra alltså!
    Japp det är det.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-14 08:16:11 följande:
    Lillronya: Så fina dina barn är. Det kommer bli slagsmål om tjejerna i er stad tror jag
    Tack! Tror du det? Tur att vi bor en halv mil ut i skogen då.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-14 08:21:05 följande:
    Hahahah ja det kanske är tur det. De kommer få så mycket killar efter sig dina tjejer.
    Snäll du är.
    Buttelina skrev 2008-06-14 08:30:51 följande:
    det är tur att dom har lillebror som kan skydda dom håller med , jättefina barn ronya!
    Ja det är det nog. Synd bara att de stora tjejerna inte precis hinner få nåt skydd av honom.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-14 08:43:35 följande:
    ja, eller hur när tjejerna är stora så är han väl typ 8 år eller nått men han får ta igen och skydda anjelin som en tok
    Ja så lär det nog bli!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-14 08:52:49 följande:
    Någon som har nåt bra tips om hur man får bort fett fläckar?Har försökt med allt känns det som.
    Ja yes funkar på allt i stort sett.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-06-14 09:04:18 följande:
    Får testa med yes då, har ingen citrontvål.Hoppas verkligen dom går bort, dessutom är det nog ganska gamla fläckar, men det kanske funkar ändå?
    Brukar gå. Ta ordentligt med diskmedel och gnugga in.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-14 09:21:49 följande:
      Ängeln- låter som en jobbig natt! Stackars skrutt kanske haft mardrömmar?Lillronya- superfina barn i BT! Är det canvasbyxorna som E har på sig? Med en cykel på bakfickan?Tjolla- vad mysigt med bebis! Hoppas att min kompis föder idag. BF var ju igår men det kanske inte gjorde så mycket eftersom det var "olycksdag". Nu ropar sambon att frullen är klar.Cu
    Tack, tack! Ja det är canvasbyxorna som Emilio har. Passade super till traktorerna tycker jag.
  • lillronya

Duntoffla: CAnvasbyxorna är jättebra och snygga!! Klart ett par av våra favvisbyxor här.

• lillronya
    SmillaMilla skrev 2008-06-14 19:02:35 följande:
    Här är vi halft döda i dag Barnkalas med 8 ungar i 5-7 års ålder tar på krafterna
    Phu det låter jobbigt!
  • lillronya
    milizza skrev 2008-06-14 19:05:16 följande:
    Hejsan Nu är jag inne och svammlar i fel tråd! Men jag kan inte hitta meandi tråden. Och några här inne verkar ju ha lite koll När det är 50% på alla mammakläder,får säljarna då ta fullpris????Jätte tacksam för svar!!!!
    Klart att de inte får ta fullpris när det är rabatt. Har du råkat ut för det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10