Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-15 23:00:27 följande:
    nyklippt lillebror i bildis
    Jättesöt, som vanligt!!

Nu har jag shoppat lite me&i igen......
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-15 23:25:30 följande:
    Vad blev det nu då? trodde du hade hela kollektionen
    Hahahaha ja snart så. Har ju många att handla till.
    Blev cerisrandiga brallor och ceris jacka till Anjelin. Turkosrandiga brallor till Emilio. Och så lite hemliga ju.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-15 23:30:49 följande:
    Trevligt att ha så många att handla till
    Ja visst är det!
  • lillronya

Godmorgon i tråden!

Försvann igårkväll hastigt för det var något som flög omkring mej på ovanvåningen. EN FLADDERMUS!!
    Jag blev lite rädd och gick ner och då följde den med...
    Mannen fick snällt ta ut den.

Då hade jag ju väckt Emilio.....

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-16 07:35:28 följande:
    Godmorgon! Upp tidigt för ännu en intervju... Börjar bli drygt nu, jag hoppas jag får ett jobb jag vill ha snart så jag slipper åka runt varje dag och korsförhöras... *suck* Måste väcka Milo...
    Lycka till idag!
    jojoa75 skrev 2008-06-16 08:02:21 följande:
    Lycka till idag!Gomorron i tråden!
    jompa skrev 2008-06-16 08:10:11 följande:
    God morgon.Ronya: Läskigt med fladdermusen ,skulle nog lämnat huset och sprungit så långt jag orkat, typ runt knuten Tjolla: Ytterligare en alltså, håller tummarna för att du ska få ett jobb denna veckan så det kan firas i midsommar.Ska själv upp och skriva på mitt kontrakt idag Sen ska jag skruva ner spjälsängen aldrig mer en liten i den. Känns konstigt.Sen hoppas jag på lite paket.
    Jag är inte speciellt rädd av mej, men fladdermöss är allt lite läskiga.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-16 12:33:02 följande:
    ronya: vilka sötfisar i bildtråden! emilios kläder va riktigt fina
    Tack, tack! Ja jag är riktigt nöjd med de kläderna!
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-06-16 12:42:22 följande:
    Ja, verkligen. Så skönt att veta att det finns mkt jobb. Hoppas bara att jag kan hitta ett som blir riktigt bra för mig. lillronya, jättefina bilder i BT.
    Tack!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-16 13:00:03 följande:
    Goddagens i tråden!Lillronya- Vilka sötnosar i BT! Noel kommer få den där koboltblå T-shirten och de bruna canvasbyxorna i 1-årspresent av sin mormor. Vilken storlek har du i T-shirten? Vilken härlig min A gör. Brukar själv räcka ut tungan när folk ska fota Plummy- söt Signe i Urban Elk och Katvig! Har hon gröna ögon? Eller bruna?Preggi- fina tjejer i Småfolk och Katvig!Mortillsju- supersöt Saga i Plastisock och katvigleggings! OCh tjusigt halsband och allt Bloody sunday- Duktig liten kille som står! Såg att våra är nästan lika gamla. Zvarta- Vad fin Maia är i Molon! Helt otroligt att hon har samma storlek som N i molo-suit.
    Fina kläder han ska få! Det är stl 74/80 i tröjan.
    Anjelin är lite tokig för jämnan.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-06-16 13:31:17 följande:
    Så går det när man själv är med och väljer Då borde Noels 86/92 passa honom till hösten.
    Jag brukar också få vara med och välja. Undrar om det beror på att man är kräsen.....
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-16 23:19:44 följande:
    ja, dom små liven är hopplösa just nu isabel hoppar upp isoffan och lillebror efter, sen klättrar han på ryggen och armstöden på soffan också och där springer jag hönsmorsan och säger ajaj och tar ner honom igen... typ 100ggr om dagen
    Bara vänta! Det är bara början av buset.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10