Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-19 23:09:13 följande:
    haha min sambo sover redan men gå du in och "sov"
    *asg* Näääe, men jag ska faktiskt gå in o duscha för jag luktar bara klor efter mitt lilla dopp.

Så "sov" gott alla töser, och glatt midsommarstånd på er

*garvar ända in i duschen* 

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-06-21 16:24:58 följande:
    God morgon Tjolla hade roligt igår ?
    Superskoj! Annat var det när Milo vaknade i morse
    Duntoffla skrev 2008-06-21 16:33:29 följande:
    Halloj tjejer!Angelinah- oj, du verkar vara igång igen med shoppingen! Vad har du bland annat köpt då?Tjolla- mycket grogg igår? Här är en till som sover middag. men jag hoppas att det inte förstör kvällen
    Hmmm mitt bigpack med frysgroggen tog slut vid ungefär kl 22. Need I Say more?

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-21 16:41:04 följande:
    De kanske är sympatibakis med sina föräldrar?
    Jag tackar Milo innerligt för att han sov 3 timmar nu på dagen! Oootroligt skönt =)
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-21 20:33:03 följande:
    Nä har ju inte ens en liten cider hemma då allt är kvar på landet, hade annars varit gott just nu
    Gott???  *lider ff av sviterna från igår*

Lyser bus ja, visst gör han

Åh vad många fina midsommarbilder i BT! Emilio ser ju för härlig ut när han käkar gubbar!!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-21 20:34:53 följande:
    Tjolla- så fint Milo hade matchat brevid bebben i orange och vitt.Var har ni köpt bollen? en sån skulle bebben (och pappa) gilla
    Den är köpt på BR!
  • Tjollabolla

PÅ tal om bus, idag busade han ordentligt... Vi satt i soffan och plötsligt märkte vi att det var lite väl tyst. Då hade han fått tag i ett paket Ekströms Marsanvisp - pulver. Hällt ut i heeela köket och stod och stampade i det . När vi kom in i köket tittade han på sin Pappa, böjde sig ner och doppade händerna i pulvret, sprang fram och tog på hans svarta byxor och skrattade Åhh jag fattar inte vart han får allt ifrån! Hans fötter luktar iaf vanlij och damsugaren oxå

• Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-21 20:37:33 följande:
    Ja du kan inte vara pigg efter all frysgrogg (som jag tror) du druckit (för vem kan låta bli den).
    Usch näe.. Jag blandade i en big pack förpangning på 1 liter sprit och den tog slut tidigt... Fast nu hade vi det som välkomstdrink oxå
    Buttelina skrev 2008-06-21 20:38:38 följande:
    vad kostade den?
    89 kr tror jag
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-21 20:41:42 följande:
    Vilken liten rackar unge, tänk vad dom kan hitta på. Han kom inte på att pulvret smakar gott också???
    Nej så långt hann han inte
    SmillaMilla skrev 2008-06-21 20:41:03 följande:
    Tjollabolla: Vart har du köpt bollen? Anton fyller 5 år (!) i morgon och får bland annat ett fotbollsmål, stort på 2.5 m högt. en sådan boll skulle uppskattas här.
    BR leksaker. Alltså det är en uppblåsbar typ megabadboll med tyg runt, så om den är så jättebra att sparka "riktig" fotboll med vet jag inte
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10