Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-07-04 00:52:49 följande:
    vilka print tror ni kommer att fortast att sälja slut så att de blir svårt att få tag på ?
    du tänkte på mer tjejjiga print? Har inte kollat så jättemkt på allt där men tror säkert att katter, älgar, pingviner iaf kommer bli poppis
  • Fantastiska Skatt

Go kväll

Angelinah --- vart ska ni resa? Har missat, vart borta ett tag här och inte hunnit läsa bakåt Generad *nyfiken i en strut*

Hmm jag vågar inte räkna Skattens sommarsuits med tanke på att han eg inte skulle ha en endaste Oskyldig 

• Fantastiska Skatt
    Angelinah skrev 2008-07-06 20:56:13 följande:
    go kväll skatten o mamman Vi åker till Kiruna för att begrava mamma i morgon..
    Ah! Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag hoppas det går så bra det bara kan och att det bli ett vackert farväl! Kommer tänka på dig/er! *kram*
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:03:46 följande:
    Hur är dom i storlek?Funderar på om jag ska köpa 1:an eller 2:an till Liam.
    vart kikar du på dem? behöver en uv keps/solhatt t Oliwer, här fanns bara chockrosa
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:12:18 följande:
    Det blev 2:an ialla fall, hittade den på rea och det var den enda storleken som fanns, hoppas den funkar.
    Tjoohoo, vart hittade du den?? Det va uv va?
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-06 21:13:20 följande:
    Tjoohoo, vart hittade du den?? Det va uv va?
    ängeln83 skrev 2008-07-06 21:13:10 följande:
    Hos Småtting, beställde nyss den gula, 118 kr och fraktfritt Kommer passa perfekt till hans Mala uv dress.
    Tacksi tacksi
  • Fantastiska Skatt

Ängeln --- haha, gosunge Jag vill osså se

Oliwer har fullt party här därav min plötsliga frånvaro....

Nästa tråd "Pölsekärringarna tjötar vidare och dansk kidzen partajar nätterna igenom"

• Fantastiska Skatt
    loveliva skrev 2008-07-07 22:47:15 följande:
    Underbara Skatten i bt  Så fiiina bilder!!!! Det är RIKTIGT bra juuu!!!!! Min ena mololurv är uppe i 400  Så T går nog rätt bra så här i semestertider också
    Tack

Dina barn är så fina!! Så din grabb älskar oxå sin ap t-shirten? Det gör Oliwer oxå, idag tog jag först fram en Molo t-shirt och han bara skakade på huvudet "näe, näe" Shit han är bara 1,5 år - vart ska detta sluta??

Go kväll i tråden!

Maaaaassa underbara bilder på sötisar i BT  Vad det hunnit trlla in bilder medans man varit borta....

Butte --- Har ni fått stugan nu? Hur känns det???
  • Fantastiska Skatt
    Jen80 skrev 2008-07-07 23:15:49 följande:
    Hjälp mig! Ska jag köpa sorbet heldress eller kortärmas body? Vad sjutton har man för byxor till om man inte vill ha byxorna som är till?!?! hjälp mig lite fort. Måste gå och lägga mig ju!!
    då hade jag tagit suit. Men bodyn är nog fin t gourmet byxorna, fast då ska man ju ha dem el få tag i de förstås
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-07-07 23:09:11 följande:
    ja, vi har fått den! känns sjukt underbart. grannarna där har redan bett om att få passa lillebror dom tycker han är så go dom skulle bara veta vilken buse han är
    Men han ÄR ju gooooo, eller tja verkar hur go som helst iaf utan att träffat busen

Ärsch, den busiga sidan kan de väl få upptäcka själva

Vad skönt för er!! Nu kommer ni tillbringa större delen av sommaren där då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10