Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-18 16:50:14 följande:
    Läser tillbaka lite....Grattis Tjolla till jobbet! Såg att 1.klass fått dyr frakt. VAd synd! Det var ett av mina favvoställen för att det var fraktfritt och snabb service Fantastiska skatt- vad läser jag? Har Skatten börjat få eksem stackaren? Tynne- vet inte om de finns på Lindex sida. ska kolla...
    ja verkar ju inte bättre Fundersam
    Preggi skrev 2008-06-18 16:59:53 följande:
    God eftermiddag! Tack! Vad fin jackan är!! Blir ju lite sugen på en sån jag med...Fantastiska skatt, jobbigt med eksem. Matilda har jättemkt eksem periodvis. Nu har vi fått remiss till barnläkarmottagningen för pricktest. Verkar det som skatten lider av sina eksem? Jojoa75, härlig bild på din tjej. Det är bra att vara förberedd om det börjar ösa ner...
    Jobbigt att hon har så mkt lillan Njaä alltså sk böjvecks eksem har han haft en liten tid och det kliar tydligen men dessa som vi kollat upp idag bryr han sig inte alls om, verkar inte märka av det ens. Men om han får samma problem som mina syrror och pappa kommer han lida rejält många år

Hoppas pricktesten visar ngt så det kan lindras ngt!!

*fortsätter jaga vilden*
  • Fantastiska Skatt

Tofflan -- Ja det är det ju fast jag syftade på Preggis lilla M Skatten verkar inte märka av sina så tror inte de gör något mer i dagsläget?

Preggi --- Tack Hoppas verkligen de nya hjälper och att de hittar en orsak!! Jobbigt om det ska behöva klia osv på de små.

Tynne --- Min son på ca 81cm och ca 12kg har 74 i shortsen och han har 80 i moln t-shirten. Han har shorts i 80 oxå men de är mer som highwater braller

• Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-29 15:44:52 följande:
    Nej, att ni inte har liv vet jag
    *anmäler mig oxå*

Hej på er, längesedan nu
  • Fantastiska Skatt
    tvåsmå skrev 2008-06-29 15:51:04 följande:
    vad är det för liv ni pratar om? Något jag missat? hahaha
    Hahaha
    Duntoffla skrev 2008-06-29 15:50:07 följande:
    Halloj!Hur är läget med mamman och Skatten?
    Tjenixen

Jorå nu är det allt ok. Lillfisen har varit jättesjuk Naturligtvis blev han det när vi var bortresta mitt i urskogen 20 mil t närmsta sjukhus och 35 mil hem, vågade inte sätta honom i bilbarnstolen så långt *läskigt värre*
    Men nu börjar han bli sig själv igen!

Lugnare hos er hoppas jag?!!

Shoppas det ngt? Öken här
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2008-06-29 22:08:11 följande:
    Här är strl.92 som är lite för storStrl.86Body strl.86
    Så där läng är inte ens 92 i den turkos/oranga på min knubbis som är ca 80 cm lång

Go kväll på er
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-29 22:10:36 följande:
    Så där läng är inte ens 92 i den turkos/oranga på min knubbis som är ca 80 cm lång Go kväll på er
    Lång naturligtvis!!
    och han har 86 i midiapple
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2008-06-29 22:16:59 följande:
    ja då beror det väl på att min är en spinkis då eftersom jag tycker de är så stora
    Oliwer är INGEN spinkis, han fyller ut dem Däremot tyckte jag knappt det skiljde någonting mellan 86 och 92 i tröjorna när jag mätte i butik

Skatten  i 92 för ngr dagar sedan

i 86 dagen efter (ignorera flummig pappa )
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-29 22:16:40 följande:
    känner mig tjatig men tipsar om ajabaja igen
    tjat tjat tjat

Hej tjejen, jo det va ett tag sedan. Har varit tyst här i hela 1½ vecka så nu har ni fått vila örona (ögena) ett tag
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-29 22:25:44 följande:
    åh fina kombon m vouffens knickers! Sötungen!
    Tack
    Ja d e en favvo kombo just nu faktisgt. Plutten hade 40 graders feber där men skulle bara ut t älskade hundvalpen och väl ute orkade han bara stå och titta på den när den lekte *envis Skatt även när han e sjuk*
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-29 22:29:53 följande:
    stackare! Men vovvar trumfar det mesta även här. Och katter!
    Visst gör det, idag kom det en katt i koppel i parken, ojojoj, den katten kom aldig därifrån - Skatten vårdade den ömt och lääääänge (stackars katt )
    Buttelina skrev 2008-06-29 22:37:04 följande:
    åhhh söta skatten
    J essica skrev 2008-06-29 22:39:26 följande:
    Fantastiska skatt: Din son är ju hur söt som helst
    Tack söta ni
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10